• Razvoj programov zvestobe
    Sposobnost prilagajanja spreminjajočih se tehnologij in preferenc potrošnikov je bila skrivnost uspeha programov zvestobe v maloprodajnem sektorju. Tukaj je povzetek sprememb, ki so bile narejene v maloprodajnih programih zvestobe skozi čas. Zvestoba v preteklosti Najzgodnejši programi zvestobe segajo v pozno […]
  • Personalizacija in avtomatizacija e-pošte: Pritegnite svoje naročnike
    Vsak dan ljudje prejmejo številna e-poštna sporočila, med katerimi je tudi mnog reklam ali vsiljene pošte. Torej, kako lahko ustvarite e-poštno sporočilo, ki bo izstopalo in ga bodo vaši naročniki ali stranke odpirale, ter komunicirale z vašo blagovno znamko? Personalizacija […]
  • Vkjučevanje vašega občinstva preko družabnih omrežij
    Kako upravljati z vsemi udeleženci in njihovimi podatki na največji marketinški konferenci v Sloveniji? Nam je to uspelo s pametno tehnologijo. Preberite si več o tem kako je naša rešitev IDConference odpravila vse težave z upravljanjem udeležencev na Slovenski marketinški konferenci 2021.
  • Gen Z: Prihodnost marketinga
    Gen Z je prva generacija, ki je odraščala v digitalno povezanem okolju. Z razlogom jih imenujemo “digitalni domorodci”. Ni čudno, da ima toliko ljudi mobilne telefone (95 odstotkov) in jih uporabljajo že od otroštva: 97 odstotkov jih uporablja eno od […]
  • Povezovanje “online” in “offline” svetov
    Povezovanje “offline” sveta in spleta je včerajšnja novica, vendar je zagotavljanje dobre nakupovalne izkušnje vedno v središču pozornosti. To je še posebej pomembno pri uvajanju novega izdelka. Povezovanje “offline” in spletnih marketinških dejavnosti je več kot krepitev prisotnosti blagovne znamke. […]
  • Začetek avtomatizacije trženja
    Odkar so podjetja odkrila trženje kot sredstvo za promocijo svojih izdelkov in storitev potencialnim strankam, obstaja huda konkurenca. Posledično se je trženje na neki točki povezalo s tehnologijo, kar je povzročilo sodoben marketing, kot ga poznamo. Potrošniki so že začeli […]
  • Virtualna darila kot naslednja velika stvar
    Drug drugega obdarujemo že milijone let, začenši s kamni, ročno izdelanim nakitom, oblačili pa vse do darilnih kartic. Razvoj daril je neverjeten in ljudje iz prejšnjih stoletij bi težko verjeli, da obstajajo že virtualna darila. Nismo vedeževalci, a razmišljanje o […]
  • Vrste programov zvestobe
    Verjamemo, da ste se v življenju včlanili v vsaj en program zvestobe. Toda ali ste vedeli, da obstajajo različne vrste programov zvestobe? Poiskali smo pet najpogostejših. Točkovni program Stranke lahko zaslužijo točke, ki jih lahko unovčijo za znižanja, brezplačne izdelke […]
  • Ste že slišali za RFID?
    Kaj sploh je RFID? RFID pomeni radiofrekvenčna identifikacija in se nanaša na tehnologijo, ki s pomočjo radijskih valov zaznava in identificira oznake RFID na določeni razdalji, odvisno od tehnologije. To je vrsta brezžične komunikacije, ki uporablja elektromagnetno ali elektrostatično sklopitev […]
  • Ultimativni vodič za dogodke
    Ali ste vedeli, da se v marketingu največ stroškov pripiše organizaciji dogodkov? Po raziskavah so poslovni dogodki najučinkovitejša B2B marketinška taktika, ki jo uporablja kar 81 % vseh tržnikov. Toda kako ustvariti popoln dogodek? Zapisali smo 5 bistvenih stvari, ki […]
  • Obvezno je personalizirati in digitalizirati
    Industrija obdarovanja je že pred nekaj leti sprejela personalizacijo izdelkov in ta trend je še vedno pomemben in močan. Raziskave kažejo, da kupci cenijo personalizacijo in so pripravljeni dodatno porabiti za produkt, ki jim je prilagojen. Še en dejavnik, zakaj […]
  • Trojanski konj, Eifflov stolp in darilna kartica?
    Z razvojem današnjega družbe in kultur, ki so globoko zakoreninjene v nas, se dajanje in prejemanje daril kot oblačil, gospodinjskih aparatov, igralnih konzol ali darilnih kartic zdi nekaj običajnega. Toda ali ste se kdaj vprašali, kako so darila sploh nastala […]
  • Vodič: Konference v različnih industrijah
    Ko organizatorji in udeleženci pomislijo na strokovne dogodke, običajno najprej pomislijo na konference v industrijah. Ti obsežni dogodki pogosto potekajo osebno v razstavnih dvoranah ali konferenčnih prostorih večjih mest. WKaj je konferenca v industriji? Obsežno srečanje, ki združuje ljudi, ki […]