• Popolna darila: Moč darilnih kartic
    Podarjanje je umetnost, ki presega fizično izmenjavo predmetov. Gre za ustvarjanje trenutkov veselja in povezovanja, in izbira popolnega darila je naloga, ki vključuje več kot le estetiko. V tej objavi na blogu se poglabljamo v fascinantni svet psihologije za darila, […]
  • Avtomatizacija trženja za B2B: Gradnja učinkovitih strategij
    Ena rešitev, ki obljublja izboljšanje rezultatov, enostavno prilagajanje obsega in poenostavitev operacij, je avtomatizacija trženja. Vendar pa je le tako učinkovita kot tehnike, ki jo podpirajo, ravno tako kot kateri koli drug instrument. Vendar za izboljšanje strategij potrebujete boljše podatke, […]
  • Navigiranje v leto 2024: Vrednostno osredotočene zvestobe in mikro-vplivneži v povezavi s strankami
    Dvig vrednosti: Vzpon programov zvestobe z osredotočenjem na vrednost V trenutnem okolju stranke bolj kot kdaj koli iščejo izboljšano vrednost v svojih programih zvestobe. Blagovne znamke, ki strukturirajo svojih programov nagrajevanja, se lahko znajdejo prezrte s strani zahtevnih kupcev. Ker […]
  • Ustvarite uspeh z našim programom zvestobe
    V dinamičnem in konkurenčnem okolju sodobnega poslovanja je ohranjanje strank prav tako ključno kot pridobivanje novih. Tu nastopijo programi zvestobe, ki delujejo kot močno orodje za spodbujanje dolgoročnih odnosov med podjetji in njihovo strankarsko bazo. V tem blogu se bomo […]
  • Prikazovanje vaše zaveze k trajnostnosti prek darilnih kartic
    V današnjem svetu se skrb potrošnikov za trajnost nenehno povečuje, in to upravičeno. Okoljski vpliv naših odločitev še nikoli ni bil tako očiten, in potrošniki aktivno iščejo podjetja, ki se ujemajo z njihovimi vrednotami. Kot lastnik podjetja imate priložnost pokazati […]
  • Povečajte mreženje na dogodku
    Mreženje je eno ključnih razlogov, zakaj ljudje obiskujejo poslovne dogodke. Čeprav preprosto zbiranje okoli skupnega poslovnega tematskega dogodka oblikuje skupnost, ni zagotovila, da se bodo udeleženci srečali s pravimi ljudmi. Naključna srečanja so čarobna, toda kaj, če bi obstajal način […]
  • Najboljši vodič za izbiro popolne darilne kartice: Kaj si resnično želijo uporabniki
    Darilne kartice so postale priljubljena izbira za darila, ki ponujajo tako tistim, ki jih podarjajo, kot tistim, ki jih prejmejo, prilagodljivost in priročnost. Vendar niso vse darilne kartice enake, zato je ključno izbrati takšno, ki se ujema s preferencami prejemnika. […]
  • Industrija dogodkov se širi zaradi teh novih trendov
    Industrija dogodkov je vedno spreminjajoča se panoga, ki se nenehno prilagaja spreminjajočim se potrebam in željam udeležencev. S pojavom novih tehnologij, spreminjajočih se pričakovanj potrošnikov in globalnih trendov je dogodkovna industrija v zadnjih letih doživela pomemben razvoj. V tem blogu […]
  • Vrste e-mail marketinga
    Danes imajo podjetja po vsem svetu na voljo raznovrstne možnosti za promocijo svojih izdelkov in/ali storitev. Med njimi izstopajo Google oglasi, prisotnost na družbenih omrežjih in druge plačljive marketinške kampanje. Kljub priljubljenosti vseh teh metod, pa e-poštni marketing ostaja eno izmed […]
  • 3 načini, kako avtomatizacija trženja zmanjšuje čas in stroške
    Programska oprema za avtomatizacijo trženja poenostavlja ročne naloge, kar predstavlja njeno bistvo. Vendar zajema več kot le nadomeščanje ročnih trženjskih nalog z rešitvami, ki jih omogoča programska oprema. Z odpravo ročnih nalog se prihrani čas, uporaba programske opreme, ki lahko […]
  • Skriti stroški uporabe napačne tehnologije na dogodkih (ali njene odsotnosti)
    V svetu dogodkov nihče ne mara spreminjati svoje tehnologije na dogodkih. Ko smo navajeni na določen način dela, se lahko zdi strašljivo poskusiti nekaj novega – celo če trenutni način dela zares ne deluje za nas. Kaj preprečuje strokovnjakom v […]
  • Kako ustvariti zvestobo blagovne znamke z uporabo programov zvestobe priporočil?
    Stranke so povsod bombardirane z oglasi in trženjem, kar jih pogosto pripelje do ignoriranja tradicionalnih marketinških pristopov. Zato morajo podjetja poiskati alternativne načine, kako učinkovito doseči svoje stranke. Študija podjetja Hubspot je pokazala, da 81% ljudi bolj zaupa priporočilom prijateljev […]
  • Pomembnost personalizirane komunikacije pri ustvarjanju programa zvestobe
    V zadnjem letu opažamo povečan interes po gradnji programov zvestobe.  Takoj se mi postavi vzporednica med Recesijo 2008, ki je pri nas zares udarila šele kakšni dve leti kasneje in vztrajala do nekje 2012- 2013 , če se ne motimo, […]
  • Vaš program darilnih kartic vam lahko pomaga povečati pridobivanje uporabnikov
    V konkurenčnem digitalnem trgu je pridobivanje in ohranjanje novih strank ključnega pomena za rast podjetij, še posebej v polnih prostorih, kot so ponudba pretakanja zabave in dostava hrane. Pridobivanje novih strank pomaga uravnotežiti naravno izgubo strank čez čas. Da bi […]
  • Odklenite moč orodij za avtomatizacijo trženja za odličen program zvestobe
    Ali si prizadevate ustvariti izjemen program zvestobe, ki bo pritegnil vaše stranke in povečal vaš prihodek? Ne iščite več! Predstavljamo revolucionarno rešitev: orodje za avtomatizacijo trženja. V današnjem hitrem digitalnem svetu je personalizirano in usmerjeno trženje postalo ključ do uspeha. […]
  • Povečajte prodajo vstopnic s temi 7 strategijami e-poštnega trženja
    Tržni strategi pravijo, da dosegajo več ljudi kot kdaj koli prej zaradi nove tehnologije, kot je umetna inteligenca, ki jim daje več ustvarjalne svobode na njihovih platformah. Vendar pa je nekaj za bolj tradicionalne pristope, v tem primeru e-poštno trženje. […]
  • Ali so lahko darilne kartice samostojna valuta?
    UporabaUporaba darilnih kartic v zameno za denar se zdi preprosta ideja. Po drugi strani pa so se darilne kartice razvile v posebno obliko denarja s svojimi prednostmi in težnjami. Tu so trije načini, kako darilne kartice prekašajo gotovino, in pojasnjujejo, […]
  • Ovire, težave in rešitve za osebno prijavo na dogodek
    Dogodki so nekaj, kjer prvi vtis šteje. Registracija vzpostavi razpoloženje in ton dogodka kot nekakšno “otvoritveno dejanje”. Čeprav je personalizacija že zakoreninjena v številnih vidikih katerega koli dogodka, ni vedno enostavno ali jasno vključiti elementa personalizacije v vaš postopek registracije. […]
  • Predstavitev programa zvestobe
    Stranke večjo moč kot kdaj koli prej. So veliko bolj izobraženi o ponudbi obenem pa imajo na voljo večjo izbiro. Prav tako so veliko manj prizanesljivi. Razvijanje odnosa s stranko je večji izziv kot kdaj koli prej. Celo manjša napaka z […]
  • Kako razviti uspešno e-mail strategijo
    Vsaka organizacija, ki vlaga v digitalni marketing, mora razviti učinkovito strategijo dosega preko elektronske pošte. Doseganje posameznikov prek e-pošte je bistvena sestavina katerega koli trženjskega načrta, ne glede na to, ali gre za ustvarjanje ali negovanje potencialnih strank, trženje vplivnežev […]
  • 3 načini, kako obdržati več strank v letu 2023
    Iščete strategije za ohranjanje večih strank v letu 2023? Medtem ko smo v zadnjih dveh letih izvedli pomembne spremembe v tem, kako podjetja in stranke sodelujejo, to leto ponuja priložnost, da izpopolnite te nove metode, nadaljujete z uvajanjem novih trendov […]
  • Razvoj programov zvestobe
    Sposobnost prilagajanja spreminjajočih se tehnologij in preferenc potrošnikov je bila skrivnost uspeha programov zvestobe v maloprodajnem sektorju. Tukaj je povzetek sprememb, ki so bile narejene v maloprodajnih programih zvestobe skozi čas. Zvestoba v preteklosti Najzgodnejši programi zvestobe segajo v pozno […]
  • Personalizacija in avtomatizacija e-pošte: Pritegnite svoje naročnike
    Vsak dan ljudje prejmejo številna e-poštna sporočila, med katerimi je tudi mnog reklam ali vsiljene pošte. Torej, kako lahko ustvarite e-poštno sporočilo, ki bo izstopalo in ga bodo vaši naročniki ali stranke odpirale, ter komunicirale z vašo blagovno znamko? Personalizacija […]
  • Vključevanje vašega občinstva preko družabnih omrežij
    Kako upravljati z vsemi udeleženci in njihovimi podatki na največji marketinški konferenci v Sloveniji? Nam je to uspelo s pametno tehnologijo. Preberite si več o tem kako je naša rešitev IDConference odpravila vse težave z upravljanjem udeležencev na Slovenski marketinški konferenci 2021.
  • Gen Z: Prihodnost marketinga
    Gen Z je prva generacija, ki je odraščala v digitalno povezanem okolju. Z razlogom jih imenujemo “digitalni domorodci”. Ni čudno, da ima toliko ljudi mobilne telefone (95 odstotkov) in jih uporabljajo že od otroštva: 97 odstotkov jih uporablja eno od […]
  • Povezovanje “online” in “offline” svetov
    Povezovanje “offline” sveta in spleta je včerajšnja novica, vendar je zagotavljanje dobre nakupovalne izkušnje vedno v središču pozornosti. To je še posebej pomembno pri uvajanju novega izdelka. Povezovanje “offline” in spletnih marketinških dejavnosti je več kot krepitev prisotnosti blagovne znamke. […]
  • Začetek avtomatizacije trženja
    Odkar so podjetja odkrila trženje kot sredstvo za promocijo svojih izdelkov in storitev potencialnim strankam, obstaja huda konkurenca. Posledično se je trženje na neki točki povezalo s tehnologijo, kar je povzročilo sodoben marketing, kot ga poznamo. Potrošniki so že začeli […]
  • Virtualna darila kot naslednja velika stvar
    Drug drugega obdarujemo že milijone let, začenši s kamni, ročno izdelanim nakitom, oblačili pa vse do darilnih kartic. Razvoj daril je neverjeten in ljudje iz prejšnjih stoletij bi težko verjeli, da obstajajo že virtualna darila. Nismo vedeževalci, a razmišljanje o […]
  • Vrste programov zvestobe
    Verjamemo, da ste se v življenju včlanili v vsaj en program zvestobe. Toda ali ste vedeli, da obstajajo različne vrste programov zvestobe? Poiskali smo pet najpogostejših. Točkovni program Stranke lahko zaslužijo točke, ki jih lahko unovčijo za znižanja, brezplačne izdelke […]
  • Ste že slišali za RFID?
    Kaj sploh je RFID? RFID pomeni radiofrekvenčna identifikacija in se nanaša na tehnologijo, ki s pomočjo radijskih valov zaznava in identificira oznake RFID na določeni razdalji, odvisno od tehnologije. To je vrsta brezžične komunikacije, ki uporablja elektromagnetno ali elektrostatično sklopitev […]
  • Ultimativni vodič za dogodke
    Ali ste vedeli, da se v marketingu največ stroškov pripiše organizaciji dogodkov? Po raziskavah so poslovni dogodki najučinkovitejša B2B marketinška taktika, ki jo uporablja kar 81 % vseh tržnikov. Toda kako ustvariti popoln dogodek? Zapisali smo 5 bistvenih stvari, ki […]
  • Obvezno je personalizirati in digitalizirati
    Industrija obdarovanja je že pred nekaj leti sprejela personalizacijo izdelkov in ta trend je še vedno pomemben in močan. Raziskave kažejo, da kupci cenijo personalizacijo in so pripravljeni dodatno porabiti za produkt, ki jim je prilagojen. Še en dejavnik, zakaj […]
  • Trojanski konj, Eifflov stolp in darilna kartica?
    Z razvojem današnjega družbe in kultur, ki so globoko zakoreninjene v nas, se dajanje in prejemanje daril kot oblačil, gospodinjskih aparatov, igralnih konzol ali darilnih kartic zdi nekaj običajnega. Toda ali ste se kdaj vprašali, kako so darila sploh nastala […]
  • Vodič: Konference v različnih industrijah
    Ko organizatorji in udeleženci pomislijo na strokovne dogodke, običajno najprej pomislijo na konference v industrijah. Ti obsežni dogodki pogosto potekajo osebno v razstavnih dvoranah ali konferenčnih prostorih večjih mest. Kaj je konferenca v industriji? Obsežno srečanje, ki združuje ljudi, ki […]