Avtomatizacija trženja

Kako razviti uspešno e-mail strategijo

Vsaka organizacija, ki vlaga v digitalni marketing, mora razviti učinkovito strategijo dosega preko elektronske pošte.

Doseganje posameznikov prek e-pošte je bistvena sestavina katerega koli trženjskega načrta, ne glede na to, ali gre za ustvarjanje ali negovanje potencialnih strank, trženje vplivnežev in ustvarjanje povezav ali kateri koli drug namen.

Pa vendar so časi, ko se zdi malo dolgočasno.

Zaradi slabih rezultatov začetnih poskusov, preveč podjetij opusti doseganje preko elektronske pošte.

Vendar pa je nadaljevanje vaših prizadevanj za ozaveščanje po e-pošti pametna poslovna odločitev, saj vam omogoča, da zberete vse te kontakte (da lahko z njimi vzpostavite trajne odnose), se učite iz svojih uspehov in napak ter nato spremenite svoje trženjske strategije, da povečate njihovo učinkovitost.

Kako torej pravilno izvesti načrt dosega po e-pošti?

1. Osredotočite se na osnove

Porabite nekaj časa za raziskovanje, preden začnete svojo prvo oglaševalsko akcijo. Potrebovali boste:

  • Ustvarite blagovno znamko za svoje predstavnike.
  • Izberite e-poštni naslov ali e-poštne naslove, ki jih boste uporabljali
  • Razvijte komunikacijske standarde, ki jih bodo upoštevali vaši predstavniki.

Ker tisti, ki pošiljajo e-pošto v vašem imenu in predstavljajo vašo blagovno znamko, nobene od teh odgovornosti ne bi smeli jemati zlahka: poskrbite, da jo pravilno izvajajo.

2. Še naprej izboljšujte svoj “timing” in predloge

Naslednja dva ključna elementa e-poštnega dosega nista nikoli dovolj velika:

  • Oblika elektronske pošte (seveda vključno z zadevo)
  • Čas ali optimalen trenutek za izvedbo ozaveščanja.
  • Oba zahtevata nenehno eksperimentiranje.

3. Razvijte te povezave

Končno, to je faza, ki jo skoraj vse kampanje ozaveščanja preskočijo. Ena potencialna stranka, ena povratna povezava ali ena transakcija ne pomeni, da je vaše delo opravljeno. Z vašimi cilji ozaveščanja je treba zgraditi odnose.

Opazujte jih na družbenih medijih in se odzivajte na njihove posodobitve. Nadaljujte prek Twitterja ali e-pošte (uporabite e-pošto ali še bolje, avtomatizacijo trženja, da ustvarite pametna in pravočasna spremljanja). Povabite jih k prizadevanjem vašega podjetja. Pripravite spletni klepet in ga uporabite za ustvarjanje vsebine (tudi na ta način ustvarite več ocen strank). Podarite vzorce, darila itd.

Vrednost vsakega e-poštnega odgovora lahko povečate tako, da se osredotočite na povezave.

Doseg prek e-pošte je dolgoročna strategija, ki zahteva veliko dela, vendar ima tudi možnost, da se sčasoma izboljša, saj postane enostavnejša in učinkovitejša. Zato ne pričakujte, da ga boste obvladali v enem tednu ali mesecu. Poskusite še naprej in sčasoma boste začeli opažati rezultate. Najboljši način je uporaba marketinškega orodja za avtomatizacjio, kjer lahko pošiljate avtomatizirane kampanje, vidite aktivnost svojih strank in še veliko več.