Avtomatizacija trženja Program zvestobe

3 načini, kako obdržati več strank v letu 2023

Iščete strategije za ohranjanje večih strank v letu 2023? Medtem ko smo v zadnjih dveh letih izvedli pomembne spremembe v tem, kako podjetja in stranke sodelujejo, to leto ponuja priložnost, da izpopolnite te nove metode, nadaljujete z uvajanjem novih trendov in izboljšate vaša prizadevanja za ohranjanje strank. 

Spodaj opisane strategije vključujejo nekatere, ki uporabljajo najsodobnejšo tehnologijo, druge, ki so zaradi COVID-19 postale pomembnejše, in spet druge, ki so samo preizkušene metode za povečanje obdržanja strank in zvestobe blagovni znamki.

Začnimo torej brez nadaljnjega oklevanja!

1. Presenetite svoje stranke z občasnimi presenečenji, za polepšan dan.

Vsi uživajo v občasni spontanosti, še posebej, ko se pokaže kot nepričakovano darilo!

Da bi bilo videti kot naključno dejanje prijaznosti, tržniki vse pogosteje vključujejo postopne nagrade, popuste in druge ugodnosti v okvir svojih programov zvestobe brez vednosti strank. 

Če želite dokazati, koliko vaše podjetje ceni strankino neprekinjeno nakupovanje in je predano preseganju njihovih pričakovanj, lahkoponudite brezplačen vzorec skupaj ob njihovim nakupom (kar deluje tudi kot koristna strategija navzkrižne prodaje za naslednjič).

Vse najboljše blagovne znamke CX že uporabljajo to strategijo, ki je znana kot presenečenje in veselje (angl. surprise and delight).

2. Ena od glavnih strategij za ohranitev več strank v letu 2023 je brezstična zvestoba.

Odkar so brezstične transakcije postale norma, so se morala podjetja domisliti novih načinov nagrajevanja strank s točkami zvestobe. Na srečo obstaja ogromno načinov za vključitev brezstične zvestobe v vaše podjetje. Tukaj je navedenih le nekaj preprostih rešitev: 

Nakupovanje v živo: 

  • Digitalna aplikacija zvestobe, ki komunicira z napravo Bluetooth/NFC na prodajnem mestu, da nagradi točke za mobilne naprave potrošnikov.
  • Stranke uporabljajo svojo digitalno aplikacijo zvestobe za skeniranje posebna koda QR, ki jo imajo trgovci v trgovinah, da pridobijo “žig” za svoj nakup.

Nakupovanje preko spleta:

  • Programi zvestobe pri e-trgovini strankam omogočajo spletno nakupovanje in pridobivanje točk/nagrad iz udobja svojega doma. 
  • Ko spletni potrošnik prejme artikel na svoja vrata, lahko skenira posebno kodo QR, ki se nahaja znotraj paketa in prinaša točke zvestobe.

3. Dajte svojim strankam nagrade za uporabo vaše blagovne znamke in ne samo za denarne nakupe.

Ključno je nagrajevanje strank za dejanja, ki promovirajo vašo blagovno znamko. To vključuje:

  • Priporočanje vašega podjetja prijateljem.
  • Internetna promocija blagovne znamke (videoposnetki z navodili, pisne ocene, spletni dnevniki, vadnice, podcasti in katera koli druga vrsta vsebine, ki jo ustvarijo uporabniki).
  • Izpolnjevanje vprašalnikov, ki jih lahko pošljete trenutnim strankam, kot so obrazci za povratne informacije, ankete o zadovoljstvu strank in drugi vprašalniki.

Potrošniki lahko uporabljajo aplikacije zvestobe za pridobivanje točk z vsakim nakupom in unovčenje nagrad brez uporabe papirnatih luknjanih kartic ali plastičnih članskih kartic, poleg tega pa podjetjem omogočajo, da kadar koli ostanejo v stiku s strankami, ki največ zapravljajo. 

Smart Octopus Solutions vam lahko pomaga ustvariti popoln program zvestobe za vas in vaše stranke.

Leave a comment

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja