Upravljanje z obiskovalci destinacije
Smart Destinacijska kartica
Celovita digitalna rešitev za vašo destinacijo.
Cilj je zagotoviti enostavno in privlačno ponudbo za različne segmente gostov ter hkrati omogočiti upravljanje storitev in promocijo turizma na določeni destinaciji. Obiskovalcem in turistom je potrebno zagotoviti centraliziran in enotni sistem za izvajanje različnih dejanj ali zahtevkov na posamezni destinaciji in sicer z eno (digitalno) kartico.

Prednosti
Integracija sistemov
Rešitev omogoča enotno povezavo vseh partnerjev znotraj določene destinacije, kar zagotavlja boljšo usklajenost in učinkovitost turistične ponudbe.
Sledenje in analiza obiskov
Rešitev omogoča natančno sledenje potrošniških navad in obiskov gostov v realnem času, kar omogoča oblikovanje prilagojenih in ciljno usmerjenih ponudb.
Poglobljen vpogled v obiskovalce
Rešitev omogoča natančno sledenje potrošniških navad in obiskov gostov v realnem času, kar omogoča oblikovanje prilagojenih in ciljno usmerjenih ponudb.
Avtomatizacija trženja
Rešitev omogoča avtomatizirano in personalizirano komunikacijo z obiskovalci, kar povečuje učinkovitost marketinških kampanj in izboljšuje povratne obiske.
Personalizirane izkušnje
Rešitev omogoča personalizacijo ponudb glede na posameznikove preference, kar vodi v večjo angažiranost gostov in povečanje njihovega zadovoljstva.
Večja privlačnost destinacije
Z enotnim sistemom kartice in povezanostjo vseh ponudnikov postane destinacija bolj privlačna za obiskovalce, kar povečuje njeno konkurenčnost na trgu.
Izkoristite možnosti, ki jih nudi digitalna tehnologija
“Smart Destinacijska kartica” lahko nudi združitev naslednjih funkcionalnosti:
Destinacijski turizem
Vključuje vse, kar določa privlačnost določene regije: od naravnih lepot in kulturnih zakladov do napredne infrastrukture za rekreacijo in zabavo.
Pametna turistična destinacija pa je opredeljena kot inovativna turistična destinacija, ki temelji na najsodobnejši tehnološki infrastrukturi in tako zagotavlja trajnostni razvoj, dostopnost za vse, omogoča obiskovalcem, da se vključijo in komunicirajo s svojim okoljem, izboljšuje kakovost njihove izkušnje na destinaciji in ne nazadnje izboljšuje tudi kakovost življenja med prebivalci.
Destinacijski turizem je ključ do uspeha vsakega kraja ali regije, ki želijo biti na turistični karti sveta.
Problem
Destinacijska kartica je v Adriatik regiji redko prisotna, tam kjer jo imajo pa ima omejene funkcionalnosti, kar pomeni izgubljene priložnosti za turistični kraj in dolgoročno zvestobo gostov. V regiji je veliko potenciala, ki pa zaradi različnih dejavnikov ostaja neizkoriščen. Stanje digitaliziranosti in povezanosti sistemov je po krajih, destinacijah, regijah in državah na različnih stopnjah naprednosti:
1. Digitalno nepodprt sistem
Ročno pisanje imena in priimka na (papirnato) kartico- kjer pri ponudnikih ne obstaja beleženje koriščenja posamezne kartice, to je kdo in kje je koristil popust/ugodnosti.
2. Delno digitalno podprt sistem
- Beleženje le koriščenja popustov;
- Plačljiva kartica, ki nudi cenejše ali gratis vstope na določenih lokacijah sicer beleži katera številka kartice to je in omogoči cenejšo/gratis vstopnico;
- Sistemi med seboj niso poenoteni- povezani;
- Enotna vstopna točka destinacije je redkost. Primer: spletna stran, kjer si gost izbere različne opcije kot so možnosti vpisa na novice, dogodke na določeni destinaciji, različne ponudbe (glede na potrebe gosta), itd;
- Ne sodelovanje posameznih ponudnikov, občin, regij med seboj.
Za kvalitetno in uspešno ponudbo primanjkuje celostna povezanost sistema med glavnim izdajateljem kartice destinacije ter partnerji/ponudniki. Primanjkuje podatkov o tem kdo so obiskovalci, česa si želijo in kaj jim ponuditi glede na njihove preference. Seveda pa je potrebna širina ponudbe saj to niso le vstopnine ali prevoz iz točke A v točko B. Redko se podatke tudi analizira.
Danes je personalizirana in segmentirana ponudba ključna za boljšo uporabniško izkušnjo gosta. Brez kvalitetnih podatkov in brez digitalizacije celostne rešitve pa je to precej težko, takorekoč nemogoče.
Naša rešitev
Glavni cilj je zagotoviti enostavno in privlačno ponudbo za različne segmente gostov ter hkrati omogočiti upravljanje storitev in promocijo turizma na določeni destinaciji. Obiskovalcem in turistom je potrebno zagotoviti centraliziran in enotni sistem za izvajanje različnih dejanj ali zahtevkov na posamezni destinaciji in sicer z eno (digitalno) kartico.
Predstavljamo vam Smart Destinacijsko kartico, celovito digitalno rešitev, ki bo vaši destinaciji omogočila izstopiti iz množice in navdušila obiskovalce na povsem novi ravni.
Rešitve, ki jih predlagamo za izboljšanje vaše turistične ponudbe:
Darilna/predplačilna kartica
V tem primeru darilno/predplačilne Smart Destinacijske kartice pa deluje kot osrednji vozliščni sistem, ki združuje vse partnerje v destinacijskem projektu. Rešitev zagotavlja, da so vsi podatki o transakcijah dostopni in transparentni za vse sodelujoče partnerje. Več partnerjev kot je v sistemu bolj je kartica uporabna in privlačna za uporabnike.
Nadzor nad porabo: Sistem za upravljanje kartice omogoča preprost nadzor nad porabo, z zmožnostmi prilagajanja limitov in pregleda porabljenih sredstev, kar uporabnikom pomaga pri boljšem finančnem načrtovanju.
Več od darilni kartici tu.
Popustniško/lojalnostna kartica
Ugodnosti: Kartica lahko omogoča različne opcije ugodnosti, to so popusti; zbiranja točk, ki omogoča dodatno nagrado ali pa dodatno finančno nagrado na porabljena sredstva.
Personalizacija: Z uporabo kartice se pridobiva različne podatkov in preferenc uporabnika, kar omogoča grajenje segmentacijske ponudbe in s tem bolj ciljano in osebno izkušnjo.
S pomočjo tovrstne tehnologije boste lahko na trgu ponujali eskluzivne storitve, ki jih vaši tekmeci ne nudijo.
Več o programih zvestobe si lahko preberete tu.
Avtomatizacija marketinga
Več o avtomatizaciji trženja si lahko prebereta tu.