// REŠITEV

Avtomatizacija
trženja

web_foto (1902 x 1080 px) (1920 x 1080 px)

Kaj je avtomatizacija trženja in zakaj se jo uporablja?

Avtomatizacija trženja je avtomatizacija ponavljajočih se trženjskih procesov z namenom izboljšanja izkušnje spletnega mesta, bolj osebne in relevantne komunikacije s potencialnimi strankami ter povečanje zvestobe in izgradnjo močnejšega odnosa s spletnimi obiskovalci, potencialnimi in obstoječimi strankami.

Prihranite čas, zmanjšate stroške in se izognite človeškim napakam. Zagotovite najboljšo možno izkušnjo z blagovno znamko in optimizirajte trženjsko strategijo z avtomatizacijo trženjskih nalog, kot so pošiljanje množničnih e-pošnih sporočil.

Identificirajte
vaše spletno občinstvo in jim s samodejnimi sprožitelji glede na njihovo aktivnost prikažite pravo vsebino v pravem trenutku.
Avtomatizirajte
prijavne obrazce, e-poštno sporočila, dinamično spletno vsebino in spletna obvestila ter zbrane podatke povežite z vašim CRM sistemom.
Pridobivajte
negujte in ustvarjajte kvaliletne odnose z potencialnimi strankami ter beležite skupno donosnost naložb – ROI vaših trženjskih kampanj.

Mautic kot pametna možnost

Mautic je svetovno priljubljena odprtokodna programska oprema za avtomatizacijo trženja, ki omogoča takojšnjo varnostno revizijo kode. Mautic je bil razvit v programskem jeziku PHP in uporablja bazo podatkov MySQL. Dejstvo, da gre za klasični odprtokodni sklad LAMP, ga naredi fleksibilnega, prilagodljivega in prilagojenega vašemu podjetju. Je v skladu z GDPR, IP naslove je mogoče anonimizirati, podatke uporabnika pa enostavno izbrisati. Mi poskrbimo za vse potrebne nastavitve, ki so v skladu z aktulano zakonodajo o zasebnosti in varnosti podatkov.

Avtomatizacija trženja
v povezavi z našimi rešitvami

Mautic naredimo "pametnega" tako, da ga povežemo z našimi rešitvami za upravljanje z udeleženci dogodkov in darilnih kartic. Odprtokodno programsko opremo smo prilagodili našim razvitim rešitvam za učinkovito upravljanje z obstoječimi in potencialnimi strankami ter povečanje zvestobe. Orodje za avtomatizacijo trženja prilagodimo vašemu podjetju in vašim potrebam.

Avtomatizacija trženja
kot individualna rešitev

Mautic odlično deluje kot osnovni CRM sistem za upravljanje stikov in kot orodje za pripravo in avtomatizacijo e-poštnega trženja, obrazcev, pojavnih oken in pristajalnih strani. Koristen je, tudi če ne uporabljate SmartGifty ali IDConference. Ne glede na panogo in velikost vašega podjetja lahko ustvarite kampanje, da pritegnete stranke ob pravem času in na pravi način.

Prilagajamo, svetujemo in podpiramo!

PRIPRAVLJENI ZA AVTOMATIZACIJO?