// storitev

CLIP - Customer Loyalty Integration Process

Če je program zvestobe odgovor oziroma rešitev, kaj je vprašanje oziroma kaj je problem?

Preden se lotite vzpostavitve programa zvestobe si najprej odgovorite, kaj za vas pravzaprav predstavlja program zvestobe? Je to kartica, ki omogoča ugodnejše nakupe na tak ali drugačen način? Zbiranje točk in nagrajevanje kupcev za ponovni obisk? Morda redna, avtomatska komunikacija preko personaliziranih e-sporočil in personaliziranih ponudb?

Vse omenjene rešitve sodijo pod dežnik programov zvestobe. Lahko se odločite za posamezno rešitev, nekaj njih, ali pa pristopite celostno in se lotite nadgradnje upravljanja s strankami in vseh procesov (CLIP), ki vodijo do povečavanja zvestobe strank, večji prepoznavnosti blagovne znamke, dvigu prometa in posledično dobička.

Osnovna ideja vseh programov zvestobe je, kako prisluhniti strankam in s pomočjo raznolikih programskih orodij in mehkih prijemov povečati življenjsko vrednost potrošnika/stranke. Vse naše pametne rešitve pa ob tem sledijo enemu cilju in sicer, da so v pomoč in ne ovira vsakdanjim poslovnim aktivnostim.

Pametna vprašanja

Ni pomemben samo drugi obisk.
Zvestoba kupcev za podjetja ne pomeni le, da se ti redno vračajo k vam – bistvo upravljanja z zvestobo kupcev je v odnosu, ki ga vzpostavimo z njimi.

Prvi korak k implementaciji celostne strategije programa zvestobe je lahko pospeševanje prodaje z nagrajevanjem strank in zbiranje podatkov o njihovih preferencah in aktivnostih. “Cashback” oziroma povračilo dela sredstev je dober način, kako enostavno nagrajevati vsak nakup po ključu, ki je primeren za vaš posel. Poleg “cashback” opcije je možnost tudi dodajanje sredstev na prepaid znesek stranke. Obe možnosti sta prvi korak k vzpostavljanju odnosa s strankami, ki omogočata zbiranje podatkov in prilagajanje željam in potrebam vaših strank. Več podatkov kot imate, bolj se lahko prilagodite. Ponujamo programe “cashback” in predplačniške možnosti z našo rešitvijo Smartgifty solution za vse veliksoti podjetij v različnih panogah. Več o darilnih karticah in karticah zvestobe si oglejte tukaj.

Zato, da prvi koraki pokažejo rezultate je potrebno zbiranje podatkov od 1-2 leti, odvisno od industrije, frekvence nakupov, lastnosti strank, ponudbe in podobno. Naslednji korak, je personalizacija. Personalizacija pri komuniciranju, kreiranju ponudb in targetiranju strank. Personalizacijo lahko s pametnimi orodji povežemo z avtomatizacijo, ki vodi v povečanje učinkovitosti, zmanjšanje človeških napak, prihranku časa in sredstev. Personalizacijo je mogoče kombinirati z avtomatizacijo, ki vodi k povečanju učinkovitosti, zmanjšanju človeških napak, prihranku časa in sredstev in je del naše rešitve avtomatizacije trženja. Odkrijte orodje za avtomatizacijo trženja z orodjem Mautic tukaj.

"Posel je odnos. Če ne razumeš ljudi, ne razumeš posla."

- Simon Sinek

Analizirati, razumeti, segmentirati, motivirati, zadovoljiti

01
KDO

so vaše stranke in kako se obnašajo v prodajnem procesu.

02
KAJ

vaše stranke želijo in kakšne so njihove nakupne preference.

03
KATERI

je zanje najbolj primeren in zanesljiv komunikacijski kanal.

04
KAKO

ravnate s podatki prejetimi od kupcev (kako zbirate, shranjujete in uporabljate njihove podatke).

05
KATERI

izdelki in storitve so v skladu z njihovimi potrebami danes in v prihodnosti.

06
KDAJ

in v kateri fazi prodajnega procesa so vaše stranke pripravljene na prvi ali nadaljnji nakup.

Izkoristite programska orodja, ki omogočajo beleženje, segmentacijo, personalizacijo in avtomatizacijo na različnih stopnjah odnosa s stranko. Bolj usmerjeno komuniciranje pomeni večja možnost za ponovni nakup, povečanje vrednosti nakupa in vzpostavitev celostnega programa zvestobe, ki nosi vrednost vam in vašim strankam.

Potencialni poslovni cilji, povezani s programom zvestobe

  • Postaviti temelje programa zvestobe in nagrajevanja
  • Povečati število rednih / zvestih kupcev
  • Povečati št. obiskov in vrednost nakupov
  • Določiti segmente in ciljno komunicirati z različnimi segmentnimi skupinami
  • Vpeljati sistem učinkovitega upravljanja s stranko
  • Aktivno skrbeti za večje zadovoljstvo kupca s celovito storitvijo.
  • Krepiti konkurenčno prednost
CLIP

CLIP je celostna strategija, ki vključuje nabor rešitev, storitev, raziskav, svetovanj, mentorstev, delavnic, znanj, tehnik in orodij za visoko profesionalno razumevanje potreb vaših kupcev. Namen CLIP-a je izboljašti vaš odnos s strankami na vseh stopnjah interakcije in uresničiti vse cilje, povezane z programom zvestobe. CLIP pomaga usmerjati razvoj vaših produktov in storitev v smeri dviga dodane vrednosti za stranko in je proces katerega zagotavljamo skupaj z različnimi partnerji iz različnih področij.