// REŠITEV

IDConference

Pristajalna stran

Postavite enostavno pristajalno strano dogodka za prijavo in plačilo.

E-poštno trženje

Pošiljajte prilagojena e-poštna sporočila z programom, dostopi in urnikom.

Tisk akreditacij

Oblikujte in natisnite prilagojene akreditacije s črtnimi kodami, QR ali RFID kodami.

Hitra registracija

Odpravite čakalne vrste s stolpi UHF RFID, ki lahko zabeležijo več kot 10 udeležencev hkrati.

Sledenje udeležencev v realnem času

Spremljajte gibanje udeležencev in podatke povežite s spletno platformo.

Avtomatizacija trženja

Uporabite orodje za avtomatizacijo trženja za personalizirano komunikacijo pred in po dogodku.

IDConference je sestavljena iz 3 komponent

EventID

EventIDtrack

EventIDmat

Spletna platforma, ki omogoča postavitev pristajalne strani dogodka, spletno prijavo in plačilo udeležencev, upravljanje z bazami podatkov o udeležncih, izvoz podatkov in mnogo več.

“Pametna” oprema oziroma RFID stolpi, ki prebere akreditacije udeležencev prek ultra visoke frekvence. To omogoča hitro registracijo, spremljanje in beleženje gibanja udeležencev.

Orodje za osnovno segmentacijo kontaktov, personalizacijo komunikacije in avtomatizacijo trženja (e-poštno trženje, telefonsko trženje, pristajalne strani, pojavna okna itd.).

+
LET IZKUŠENJ
+
UDELEŽENCEV
+
ZASTOJEV
%
PODPORA

Pametno in brezgotovinsko plačevanje

IDConference se lahko enostavno poveže z rešitvami predplačniške kartice, ki jih ponuja SmartGifty. S tem udeležencem omogočite priročno, hitro in brezgotovinsko plačevanje na dogodku ter jim zagotovite odlično izkušnjo.

// NADGRADNJA
EventIDmat in orodje za avtomatizacijo trženja

EventIDmat je ena od komponent IDconference in se lahko uporablja v kombinaciji z drugimi komponentami ali samostojno. Omogoča učinkovito upravljanje udeležencev z osnovnim CRM sistemom za segmentacijo stikov in personalizirano komunikacijo. Povezan z našim orodjem za avtomatizacijo trženja za najboljšo možno izkušnjo obiskovalcev vaše spletne strani, personalizirano komunikacijo, povečanje zvestobe in izgradnjo močnejšega odnosa z potencialnimi in obstoječimi strankami.

Povežite podatke iz obrazca za registracijo
Povežite svoj spletni obrazec za registracijo dogodka z našim orodjem in prenehajte izvažati in uvažati podatke o udeležencih.
Upravljanje odnosov z udeleženci
Posodabljajte svoj seznam udeležencev, segmentirajte obiskovalce dogodka v skupine in kvalificirajte potencialne stranke s točkami.
Prilagodite komunikacijo
Prilagodite komunikacijo svojim potencialnim strankam na podlagi njihovih točk ali segmentov, da jim zagotovite prave informacije ob pravem času.
Avtomatizirajte procese
Uporabniško prijazen urejevalnik za oblikovanje e-poštnih kampanj in oglaševalskih akcij za prihranek časa in denarja.
Sledite in analizirajte
Zabeležite dejavnosti svojih udeležencev pred, med in po dogodku ter se ustrezno prilagodite njihovi interakciji, da jim zagotovite najboljšo možno izkušnjo.

Iščete rešitev po meri?

Naše rešitve lahko prilagodimo tako, da vam zagotovimo prilagojeno platformo po meri, ki lahko raste z vašim podjetjem, od preprostih pristajalnih strani za dogodke do kompleksnih rešitev CLIP, ki vodijo do povečane zvestobe strank, večje prepoznavnosti blagovne znamke, povečanega prometa in posledično dobička. Odkrijte naše postopke integracije zvestobe strank ali nas kontaktirajte za več informacij.