Upravljanje z udeleženci dogodkov
IDConference
Pristajalna stran
Postavite enostavno pristajalno strano dogodka za prijavo in plačilo.
E-poštno trženje
Pošiljajte prilagojena e-poštna sporočila z programom, dostopi in urnikom.
Tisk akreditacij
Oblikujte in natisnite prilagojene akreditacije s črtnimi kodami, QR ali RFID kodami.
Hitra registracija
Odpravite čakalne vrste s stolpi UHF RFID, ki lahko zabeležijo več kot 10 udeležencev hkrati.
Sledenje udeležencev v realnem času
Spremljajte gibanje udeležencev in podatke povežite s spletno platformo.
Avtomatizacija trženja
Uporabite orodje za avtomatizacijo trženja za personalizirano komunikacijo pred in po dogodku.
IDConference je sestavljena iz 3 komponent
EventID
EventIDtrack
EventIDmat
Spletna platforma, ki omogoča postavitev pristajalne strani dogodka, spletno prijavo in plačilo udeležencev, upravljanje z bazami podatkov o udeležncih, izvoz podatkov in mnogo več.
“Pametna” oprema oziroma RFID stolpi, ki prebere akreditacije udeležencev prek ultra visoke frekvence. To omogoča hitro registracijo, spremljanje in beleženje gibanja udeležencev.
Orodje za osnovno segmentacijo kontaktov, personalizacijo komunikacije in avtomatizacijo trženja (e-poštno trženje, telefonsko trženje, pristajalne strani, pojavna okna itd.).
LET IZKUŠENJ
UDELEŽENCEV
ZASTOJEV
PODPORA
Pametno in brezgotovinsko plačevanje
IDConference se lahko enostavno poveže z rešitvami predplačniške kartice, ki jih ponuja SmartGifty. S tem udeležencem omogočite priročno, hitro in brezgotovinsko plačevanje na dogodku ter jim zagotovite odlično izkušnjo.
EventIDmat in orodje za avtomatizacijo trženja
EventIDmat je ena od komponent IDconference in se lahko uporablja v kombinaciji z drugimi komponentami ali samostojno. Omogoča učinkovito upravljanje udeležencev z osnovnim CRM sistemom za segmentacijo stikov in personalizirano komunikacijo. Povezan z našim orodjem za avtomatizacijo trženja za najboljšo možno izkušnjo obiskovalcev vaše spletne strani, personalizirano komunikacijo, povečanje zvestobe in izgradnjo močnejšega odnosa z potencialnimi in obstoječimi strankami.
Povežite podatke iz obrazca za registracijo
Upravljanje odnosov z udeleženci
Prilagodite komunikacijo
Avtomatizirajte procese
Sledite in analizirajte
Iščete rešitev po meri?
Naše rešitve lahko prilagodimo tako, da vam zagotovimo prilagojeno platformo po meri, ki lahko raste z vašim podjetjem, od preprostih pristajalnih strani za dogodke do kompleksnih rešitev CLIP, ki vodijo do povečane zvestobe strank, večje prepoznavnosti blagovne znamke, povečanega prometa in posledično dobička. Odkrijte naše postopke integracije zvestobe strank ali nas kontaktirajte za več informacij.