Program zvestobe

Razvoj programov zvestobe

Sposobnost prilagajanja spreminjajočih se tehnologij in preferenc potrošnikov je bila skrivnost uspeha programov zvestobe v maloprodajnem sektorju.

Tukaj je povzetek sprememb, ki so bile narejene v maloprodajnih programih zvestobe skozi čas.

Zvestoba v preteklosti

Najzgodnejši programi zvestobe segajo v pozno 18. stoletje, ko so trgovine začele izdajati bakrene žetone, ki jih je bilo mogoče unovčiti za nadaljnji nakup v trgovinah. Maloprodajne ustanove so v poznem 19. stoletju začele sprejemati znamke zvestobe (Green Shield) za plačila.

Zvestoba zdaj

Z vzponom digitalne dobe so se programi zvestobe razvili v večplatformske funkcije, ki so na prvem mestu mobilne. Trgovci na drobno so začeli uporabljati različne kanale, vključno s družbenimi omrežji, digitalnimi računi in različnimi načini nakupa.

Stranke lahko zdaj kupujejo z debetno ali kreditno kartico in za vsako zbirajo točke. Vrednost članstva zvestobe se lahko poveča s pomočjo spodbudnih ugodnosti uspešnih spletnih in nespletnih programov zvestobe.

Ključne spremembe

Personalizacija – personalizacija je danes ključna sestavina vsakega programa zvestobe. Vključuje več kot samo vključitev imen strank v marketinško korespondenco. To je več kot to. Da bi ponudili boljšo izkušnjo, se podatki zbirajo in uporabljajo za analizo vedenja in preference strank. Uporaba ustreznih podatkov v pravem času je ključnega pomena!

Dolgoročno razmerje – Zaradi raznolikosti izdelkov, ki jih kupci lahko kupijo, dajejo trgovci večji poudarek upravljanju odnosov s strankami. Enak izdelek je na voljo v različnih trgovinah. In kakovost storitev je edini dejavnik, ki spodbuja ljudi, da ponovno kupujejo pri podjetju.

Čustvena zvestoba – Razvijanje močnejšega odnosa s strankami je tisto, kar pomeni čustvena zvestoba. Zadržanje se poveča, če se potrošniki čustveno povežejo z blagovno znamko in se počutijo cenjene in spoštovane.
Najbolj aktivni so spletni nakupovalci generacije Z in milenijci. Bolj kot katera koli druga generacija hrepenijo po priložnosti, da vrnejo skupnosti.
Zaupajo tudi podjetju, ki dela več kot samo prodajo ali dajanje popustov. Stranke in blagovne znamke razvijajo čustveno povezavo prek družbeno koristnega dela.

Zaključek

Z inovativnimi programi zvestobe se je zvestoba kupcev skozi leta spreminjala in rasla. Zaradi svojih sposobnosti, da združuje ljudi in jih spreminja v predano bazo strank, je tako zanimiv. Premik označuje poudarek na izgradnji dolgotrajnih odnosov s strankami in čustveno plat poslovanja.

Leave a comment

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja