Personalizacija in avtomatizacija e-pošte: Pritegnite svoje naročnike
Vsak dan ljudje prejmejo številna e-poštna sporočila, med katerimi je tudi mnog reklam ali vsiljene pošte. Torej, kako lahko ustvarite e-poštno sporočilo, ki bo izstopalo in ga bodo vaši naročniki ali stranke odpirale, ter komunicirale z vašo blagovno znamko? Personalizacija e-pošte je odgovor – izboljša konverzije za 10 % in število klikov za 14 %.
Kaj je personalizacija e-pošte?
Ko uporabljate informacije, ki jih že imate o določenem naročniku, da ustvarite e-pošto izključno za to osebo, uporabljate prilagojeno e-poštno trženje. Starost, zanimanja, zadnja obiskana stran, ime, zadnji kupljeni izdelek in drugo so primeri informacij, ki jih lahko uporabite za personalizacijo e-pošte.
Ravno zaradi personalizacije dobi naslovnik večji občutek pripadnosti blagovni znamki, hkrati pa se poveča možnost nakupa.
Kako ustvariti personalizirane e-poštne kampanje?
Pisanje prilagojenega e-poštnega sporočila za vsako stranko bi bilo naporno in izguba časa, zato tukaj nastopi avtomatizacija trženja. Omogoča vam, da:
- Ustvarite osupljivo, mobilnim napravam prijazno spletno mesto v nekaj minutah
- Oblikujte več segmentov s stiki, ki so odprli zadnje e-poštno sporočilo, ki ste ga poslali, z določene lokacije ali z določeno oznako
- Sledite vodilom skozi celoten življenjski cikel s točkovnim sistemom
- Prilagodite vsak postanek na poti vaše stranke z vključitvijo več odločitev, vedenjskih sprožilcev in dejanj
- Spremljajte uspešnost oglaševalske akcije v realnem času
- In mnogo drugih stvari
Smart Octopus Solutions vam lahko pomaga
Specializirani smo za avtomatizacijo trženja in našim strankam pomagamo ustvariti uspešne marketinške akcije. Naš način za to je, da uporabimo Mautic in vam pomagamo na vsakem koraku. Mautic odlično deluje kot osnovni CRM sistem, orodje za e-poštno trženje in obrazce, “pop up” okno in ponudnik pristajalne strani po želji. Oh in ne skrbite, mi poskrbimo za nastavitev privolitev in kampanj na način, ki je skladen z zakoni o zasebnosti.