Vključevanje vašega občinstva preko družabnih omrežij
Močna prisotnost na družabnih omrežjih je eden najboljših načinov za razvoj zaupanja in trdnih odnosov s svojim občinstvom. Bolj ko pritegnete svoje občinstvo na družabnih omrežjih, večji bo vaš organski doseg. Algoritmi dajejo prednost vsebinam in profilom z veliko komentarji, všečki, ponovnimi objavami in pozornostjo.
Kako lahko torej tržniki dogodkov in upravljavci družbenih omrežij pritegnejo svoje sledilce na le teh, hkrati pa promovirajo svoja podjetja in dogodke? Izpostavili smo sedem ključnih načinov za privabljanje vaše publike na družbenih omrežjih, kot so Instagram, TikTok, Linkedin, Facebook in druga.
Ustvarite “hashtag” dogodka
“Hashtag” dogodka vam daje odličen pregled nad vsebino, ki so jo ustvarili vaši sledilci ali udeleženci. Poleg tega lahko še hitreje odgovarjate na njihove objave.
Najpomembnejši del je ustvariti “hashtag”, ki še ni bil uporabljen za noben drug namen. Redno ga uporabljajte pred, med in po dogodku. Namesto da ga dodate na koncu, ga vključite kot del besedila objave.
Redno objavljanje na družabnih omrežjih
Ključnega pomena je ohraniti doslednost na socialnih omrežjih. S pomočjo koledarja, lahko vsebine in objave s katerimi boste pritegnili občinstvo na svoji priljubljeni platformi razporedite poljubno.
Vendar ne objavljajte samo zato ker morate ali samo zaradi promocije vašega dogodka. Vaša vsebina mora biti prilagodljiva, privlačna, osebna in poučna.
- Pokažite svojo ekipo, ki stoji za organizacijo dogodka
- Objave morajo biti mamljive
- Predstavite svoje govorce in predavatelje
- Ustvarite vsebino za odštevanje do dogodka
- Ustvarite nagradne igre
Nagradne igre
Organizacija nagradne igre je odličen način, da pritegnete svoje občinstvo na družbenih omrežjih in hkrati promovirate svoj dogodek. Spodbudite svoje udeležence, da promovirajo dogodek na družbenih medijih in označijo kolege, ki bi jih to utegnilo zanimati. Darila lahko močno povečajo organski doseg in izpostavljenost blagovne znamke.
Vplivneži
Vplivneži so popolni, ko gre za prepoznavnost in prodajo. Naj razširijo besedo o vašem dogodku, hashtagu, darilu in celo -ar filtrih. Študija s strani Rakuten Marketing je pokazala, da je 80 % potrošnikov kupilo izdelek, ki ga je priporočil vplivnež.
Udeležba po dogodku
Nazadnje, ne pozabite objaviti na svojih družbenih omrežjih in sodelovati z udeleženci po dogodku. Delite slike z dogodka, objavljajte vrhunce in objave ostalih medijev, prosite udeležence za povratne informacije in dajte tistim, ki se niso mogli udeležiti, občutek, kakšen je bil dogodek.
Zaključek
Čeprav lahko organizatorji dogodkov promovirajo dogodke brez uporabe družbenih omrežij in se namesto tega zanašajo na platforme dogodkov, ostajajo družabna omrežja eden najučinkovitejših načinov za doseganje občinstva na naraven in zanimiv način. S Smart Smart Octopus lahko ustvarite avtomatizirane oglaševalske akcije za družbena omrežja, medijsko in e-poštno trženje, ter tako dosežete čim višji ROI.