Avtomatizacija trženja

Gen Z: Prihodnost marketinga

Gen Z je prva generacija, ki je odraščala v digitalno povezanem okolju. Z razlogom jih imenujemo “digitalni domorodci”.

Ni čudno, da ima toliko ljudi mobilne telefone (95 odstotkov) in jih uporabljajo že od otroštva: 97 odstotkov jih uporablja eno od sedmih najbolj priljubljenih platform družbenih omrežij.

In pri tej generaciji kraljuje video vsebina. Oni so “krivi” za vzpon TikToka: Gen Z predstavlja šest od desetih uporabnikov TikToka. So tudi glavni uporabniki YouTuba. Tudi “starejše” platforme družbenih medijev, kot sta Instagram in Facebook, so se v zadnjih letih osredotočile na videoposnetke, da bi zadovoljile naraščajoče povpraševanje po video vsebinah.

Kaj to pomeni za podjetja, ki se želijo povezati s to generacijo?

Socialna omrežja bi morali uporabljati pogosto. Biti tam, kjer so vaše stranke, je ključnega pomena. To vključuje plačane in organske objave na družabnih omrežjih. Z oglasi na le teh lahko ciljate na podobno ciljno skupino ali prijatelje svojih potrošnikov, svoje sporočilo pa lahko prilagodite psihografskim in demografskim podatkom tega segmenta. Tak način je bolj ustrezen in zato učinkovitejši.

Čas je, da razmislimo o večkanalnem trženju. Generacija Z pričakuje, da bodo spletna mesta med seboj komunicirala na različnih platformah in tako zagotavljala bolj prilagojeno izkušnjo. Imeti morate dosleden, integriran pristop, ne glede na to, ali z vami komunicirajo na Instagramu, v aplikaciji ali po e-pošti.

Pripravite se na komunikacijo v njihovem jeziku: video. Govorimo o poglobljeni, interaktivni izkušnji in “on-demand” izkušnji. Izberite vsebino kratke oblike z velikim učinkom. Ne govorite, pokažite! Namesto da ste generični, bodite edinstveni. Ker se podjetja konstantno borijo za njihovo pozornost, lahko zaradi dinamičnega videa izstopate prav vi.

Kaj bo pritegnilo pozornost generacije Z?

V družbi, nasičeni z mediji, je težko izstopati samo s tem, da si »drugačen«. Vendar zdaj, ko vemo več o generaciji Z, imamo boljšo predstavo o tem, kaj iščejo: personalizacija, pristnost in preglednost, večkanalna komunikacija in video objave.

Ali lahko pomagamo?

Smart Octopus Solution je popoln partner za avtomatizacijo trženja. Z našim orodjem lahko ustvarite avtomatizirane in personalizirane kampanje, ki bodo pritegnile pozornost tudi zahtevne generacije Z.