Sistem za upravljanje darilnih kartic SmartGifty

Povezovanje “online” in “offline” svetov

Povezovanje “offline” sveta in spleta je včerajšnja novica, vendar je zagotavljanje dobre nakupovalne izkušnje vedno v središču pozornosti. To je še posebej pomembno pri uvajanju novega izdelka. Povezovanje “offline” in spletnih marketinških dejavnosti je več kot krepitev prisotnosti blagovne znamke. Gre za izkoriščanje obstoječega kapitala in sredstev blagovne znamke za močnejši vpliv.

Ne samo, ampak zlasti oddelki za trženje bi si morali prizadevati razumeti kupca izven in na spletu, njihovo nakupovalno vedenje, izkušnje in kaj cenijo. Vedno pomembneje je uporabljati različna orodja za ustvarjanje dosledne izkušnje blagovne znamke med fizičnimi, družbenimi, mobilnimi in spletnimi kampanjami. Tovrstna povezava lahko povzroči intenzivnejši vpliv v celotnem marketinškem ekosistemu in zagotovi boljše poslovne rezultate. Med tesnim sodelovanjem z našimi strankami smo to videli iz prve roke.

Fizični materiali (letaki, plakati, …) o digitalnih, spletnih darilnih karticah so spodbudili spletno nakupovanje in jasna spletna komunikacija (spletna stran, družbena omrežhja, …) o fizičnih prodajnih mestih je zmanjšala število ponavljajočih se vprašanj strank na info točkah (fizična prodajna mesta). Vemo, da je ponujanje boljše “offline” izkušnje pri nakupu darilne kartice tesno povezano s spletno prisotnostjo in komunikacijo o darilni kartici in da je spletni nakup večji, če fizično gradivo podpira in informira o spletnih prednostih nakupa ali celo o digitalnih darilnih karticah.