Začetek avtomatizacije trženja
Odkar so podjetja odkrila trženje kot sredstvo za promocijo svojih izdelkov in storitev potencialnim strankam, obstaja huda konkurenca. Posledično se je trženje na neki točki povezalo s tehnologijo, kar je povzročilo sodoben marketing, kot ga poznamo. Potrošniki so že začeli uporabljati to tehnologijo, kar je omogočilo dramatično izboljšanje trženja.
Radio, televizijo in internet so uporabljale generacije tržnikov, da bi dosegle svoje potencialne stranke. Večina tržnikov je včasih imela težave z dohajanjem vedno večje baze strank.
Tu se je prvič pojavila tehnologija avtomatizacije trženja. Tržnikom je omogočila, da dosežejo stranke prek vse večjega števila različnih medijev.
Začetki
Vse se je začelo leta 1992, vendar se je sektor avtomatizacije trženja začel oblikovati šele sredi 2000-ih. V zadnjih nekaj letih je zrasel v višini 225 milijonov dolarjev na trg v vrednosti 1,62 milijarde dolarjev z več kot 142.700 uporabniki po vsem svetu.
In kateri so pomembni dogodki za rast?
- 1999, Eloqua – pionirji v spletni analitiki, e-pošti in upravljanju marketinških virov
- 1999, Salesforce – revolucionirali industrijo z modelom mesečnih licenčnin
- 2006-08, Hubspot, Act-On itd. – omrežja družbenih medijev, mobilna trgovina in ciljne strani
- 2010-14, Čas prevzemov – velika podjetja so začela kupovati manjše “igralce”, kar je panogo spremenilo v skorajda oligopol (Oracle, Salesforce, IBM…)
Kaj je avtomatizacija trženja danes?
Dandanes si tržniki ne morejo predstavljati življenja brez orodij za avtomatizacijo. Glavni razlog za uporabo je prihranek časa, zmanjšanje stroškov in zmanjšanje človeških napak. Orodja zagotavljajo prilagojeno izkušnjo vsem, ki pridejo v stik z blagovno znamko podjetja, ter optimizirajo marketinško strategijo z avtomatizacijo trženjskih nalog, kot so trženje po e-pošti, objave v družabnih medijih, kampanje in še veliko več.
Smart Octopus Solutions in avtomatizacija trženja
Specializirali smo se za povezovanje naših rešitev za darilne kartice, programe zvestobe in organizacijo dogodkov s preprostim in uporabniku prijaznim orodjem, da vam zagotovimo odlično orodje za upravljanje s stiki, ki omogoča segmentacijo in personalizacijo komunikacije. Zagotavlja tudi avtomatizacijo različnih trženjskih dejavnosti, kot je priljubljeno e-poštno trženje.