Program zvestobe

Predstavitev programa zvestobe

Stranke večjo moč kot kdaj koli prej. So veliko bolj izobraženi o ponudbi obenem pa imajo na voljo večjo izbiro. Prav tako so veliko manj prizanesljivi. Razvijanje odnosa s stranko je večji izziv kot kdaj koli prej. Celo manjša napaka z vaše strani lahko povzroči, da kupci preidejo na produkte ali storitve tekmeca.

Glede na raziskave, že eno samo negativno srečanje povzroči, da kar 32% potrošnikov opusti blagovno znamko. Poleg tega bo 59% strank zapustilo po dveh ali treh negativnih srečanjih. Kako težko je v sodobnem svetu obdržati stranke! Da bi zagotovili obstoj, širitev in uspeh podjetja, je treba vlagati v dobro premišljene programe zvestobe za stranke in taktike zadrževanja. Stranke, ki so zveste vaši blagovni znamki, so veliko bolj nagnjene k večjim nakupom, priporočitvi vašega podjetja večim ljudem in razširitvi “obzorja” nakupa vaših izdelkov.

Glede na raziskave:

  • 61 % predanih kupcev bo naredilo vse, da bi podprli svoje najljubše blagovne znamke.
  • 60 % kupcev, zvestih blagovni znamki, bo pri njih kupovalo pogosteje.
  • 50 % predanih strank znamke kupi več produktov pri tej znamki.
  • 75 % potrošnikov, zvestih blagovni znamki, bo podjetje predlagalo svojim prijateljem in sorodnikom.

Kaj sploh je program zvestobe?

Program zvestobe, ki se pogosto imenuje program nagrajevanja, je marketinška taktika, ki jo uporabljajo blagovne znamke za nagrajevanje potrošnikov tako, da jim zagotovijo prihranke, vračilo denarja, ugodnosti in druge spodbude za izboljšanje njihove splošne izkušnje in spodbujanje zvestobe strank. Blagovne znamke lahko uporabljajo različne programe zvestobe, odvisno od velikosti njihovega podjetja, običajne pogostosti kupčevih nakupov in povprečne vrednosti naročila (AOV). Sheme zvestobe, ki temeljijo na točkah, večstopenjski programi in programi s plačilom za pridružitev so nekatere od tipičnih različic.

Povečana življenjska vrednost stranke in ponavljajoči se nakupi so ključne prednosti programa zvestobe. Glede na raziskavo LoyaltyOne Loyalty Big Picture, 95 % podjetij meni, da člani programa zvestobe letno porabijo več kot njihovi nečlani. Od tega vsaj 60 % podjetij trdi, da njihove zveste stranke porabijo dva do trikrat več, 23 % pa jih meni, da porabijo štirikrat več!

Naš sistem za upravljanje darilnih kartic in programov zvestobe – SmartGifty vam lahko pomaga ustvariti fantastičen program zvestobe za vas in vaše stranke. Ponudite svojim strankam več!