Ste naveličani plačevanja za potencialne stranke? Tu je pametnejša rešitev…
Ko sem nekoč poročal o svetovnem pokalu v smučanju, sem doživel kar nekaj adrenalinskih trenutkov – kot takrat, ko sem med jutranjim pregledom proge skoraj trčil v Hermanna Maierja na Steilhangu na Kitzbühelski smuk progi.
Ampak to je zgodba za drugič… Danes Vam želim predstaviti preprosto strategijo, ki lahko poveča Vaš donos, ne da bi porabili cent več za oglase.
To je zgodba o Tobiasu in Ani, ki vodita svoja podjetja v Švici.
Tobias ima trgovino s smučarsko opremo v dolini. Odlična oprema, vrhunska storitev – a nekako mu ni uspelo privabiti dovolj strank. Medtem Ana vodi smučarsko šolo na vrhu gore.
Vsako sezono ima stalen dotok novih smučarjev, ki vsi potrebujejo opremo. Toda prej jih je preprosto pošiljala, naj si jo najdejo sami, kjerkoli že.
Nekega dne sta se povezala. Ana je začela pošiljati svoje učence k Tobiasu v trgovino po najem opreme, Tobias pa je pošiljal svoje stranke k Ani na tečaje, ko so mu povedale, da šele začenjajo. In nenadoma sta oba dobila stalen dotok novih strank – brez, da bi za oglase porabila en sam cent več.
To je moč priporočil.
Je najcenejši in najučinkovitejši marketing, kar ga boste kadarkoli našli.
Vendar pa se lahko soočate z dvema problemoma:
Morda nimate pravega partnerja.
Želite, da je ta proces vzajemen – a kako boste merili, koliko strank si pripeljeta?
CLV Builder PRO je orodje, ki Vam bo pomagalo rešiti obe težavi.