Ali so lahko darilne kartice samostojna valuta?
UporabaUporaba darilnih kartic v zameno za denar se zdi preprosta ideja. Po drugi strani pa so se darilne kartice razvile v posebno obliko denarja s svojimi prednostmi in težnjami. Tu so trije načini, kako darilne kartice prekašajo gotovino, in pojasnjujejo, zakaj se nanje lahko gleda kot na ločeno obliko plačila.
Darilne kartice spodbujajo pretirano zapravljanje
Predplačniška študija Consumer Insight Study iz leta 2021, ki jo je izvedel First Data, je pokazala, da kupci, ko uporabljajo darilne kartice v trgovinah, v povprečju porabijo 40 USD več, kot znaša vrednost kartice. Večja poraba ima za posledično višje ravni zadovoljstva potrošnikov in ustvarja vrednost za trgovca na drobno. Trgovec bo razumel, da so stranke, ki plačujejo z darilnimi karticami, več vredne od tistih, ki zapravljajo gotovino. Darilne kartice zdaj ponujajo novo vrsto “gotovine”, ki se lahko uporablja tudi zunaj maloprodajnih interakcij B2C.
Spodbujajte zaposlene z nagradami
Še ena odlična spodbuda za zaposlene je darilna kartica. 69 % delavcev je izjavilo, da bi jih zanimalo prejeti darilno kartico kot nagrado za preseganje svojih delovnih obveznosti ali za dobro opravljeno delo, kar dokazuje učinkovitost uporabe darilnih kartic kot motivatorja. Da bi pridobili največjo motivacijo in rezultat izvajanja programa spodbud za zaposlene, je ključnega pomena razumeti, kako delujejo spodbude za zaposlene.
Samoobdarovanje povečuje prodajo
Ko pomislite na darilne kartice, pomislite na obdarovanje. To je v imenu. Vendar pa je analiza First Data pokazala, da je 62 % milenijcev poročalo, da si darilne kartice podarijo sami, namesto da bi jih kupili za druge ljudi. Če pomislite, kako navdušeni so milenijci nad samooskrbo, to ni presenetljivo. Menijo, da je pomembno, da se občasno razvajate, pa naj gre za gurmanski obrok ali izlet v salon za nohte. Število spletnih interakcij »samooskrbe« se je početverilo, trdi Millennial Marketing. Zakaj torej ne bi uporabili samodarila (kartice) za samooskrbo?
Moč darilnih kartic kot valute je prepričljiva, če upoštevate moč samoobdarovanja in prekomerno porabo, ki jo opazite pri uporabi darilnih kartic za nakupe.
Darilne kartice imajo moč, bodisi v potrošniškem ali poslovnem okolju med delodajalci in zaposlenimi. Razumevanje, kako lahko darilne kartice delujejo v vašo korist, omogoča podjetjem, trgovcem na drobno in potrošnikom ter zaposlenim, da uporabljajo valuto sebi v prid.