Avtomatizacija trženja Sistem za upravljanje darilnih kartic SmartGifty

Obvezno je personalizirati in digitalizirati

Industrija obdarovanja je že pred nekaj leti sprejela personalizacijo izdelkov in ta trend je še vedno pomemben in močan. Raziskave kažejo, da kupci cenijo personalizacijo in so pripravljeni dodatno porabiti za produkt, ki jim je prilagojen.

Še en dejavnik, zakaj je personalizacija darilnih kartic doživela tako naraščajoč trend, je ta, da strankam daje še večji občutek pripadnosti blagovni znamki oziroma podjetju. Na kartico lahko dodajo svojo profilno fotografijo ali fotografijo, ki je zanje pomembna, in jo tako naredijo resnično osebno. To ni samo način plačila, ampak opomnik, zakaj nakupujejo v določenem nakupovalnem centru ali trgovini.

Novejši, a še pomembnejši trend obdarovanja je digitalizacija. Toda zakaj se tako povečuje? Pri nakupu digitalnega darila ljudem ni treba skrbeti, da bodo digitalna darila razprodana, saj jih je mogoče dostaviti v trenutku. Mnoga od teh daril so darilne kartice ali naročnine na priljubljene storitve, ki jih lahko neposredno pošljete prejemniku po e-pošti ali pa jih natisnete in dostavite kot darilno kartico. 

Vidimo lahko tudi, da postajajo milenijci in generacija Z vse bolj neodvisni in finančno močni, medtem ko imajo skoraj ves čas pri sebi mobilno napravo. Prav zaradi tega je digitalizacija postala dandanes obvezna.

Personalizirane in digitalne ali e-darilne kartice so danes zelo povpraševane in prepričani smo, da bodo tudi v prihodnosti.