Vaš program darilnih kartic vam lahko pomaga povečati pridobivanje uporabnikov
V konkurenčnem digitalnem trgu je pridobivanje in ohranjanje novih strank ključnega pomena za rast podjetij, še posebej v polnih prostorih, kot so ponudba pretakanja zabave in dostava hrane. Pridobivanje novih strank pomaga uravnotežiti naravno izgubo strank čez čas. Da bi ostala konkurenčna in uspešna v prihodnosti, morajo podjetja neprestano iskati nove stranke in najti inovativne načine za njihovo pritegnitev.
Darilne kartice in popustne kode so lahko zelo učinkovita orodja za blagovne znamke, ki želijo nove uporabnike vpeljati v svoj ekosistem platforme. Z darilnimi karticami lahko blagovne znamke pritegnejo dodatne stranke in razširijo svojo uporabniško bazo. Darilne kartice so še posebej koristne pri doseganju strank, ki jih sicer morda težko dosežejo, na primer tistih, ki nimajo bančnega računa, se oklevajo shranjevati finančne podatke na spletu ali raje uporabljajo darilne kartice za načrtovanje proračuna. Poleg tega, ko se darilne kartice podarjajo kot darila, predstavljajo pozitiven in naraven uvod v storitve blagovne znamke za nove uporabnike.
Darilne kartice prav tako služijo kot sredstvo za ohranjanje uporabnikov, saj se pogosto vračajo na platformo, če imajo na svojem računu kredite za darilne kartice. Študije kažejo, da so potrošniki bolj pripravljeni porabiti denar, ki je shranjen v digitalni obliki ali na fizični kartici, kot pa gotovino. Ta psihološki učinek vodi do tega, da prejemniki darilnih kartic pogosto presežejo vrednost kartice, pri čemer raziskave (Blackhawk Network) kažejo, da do 90% potrošnikov porabi povprečno 52 USD več od začetne vrednosti darilne kartice v vrednosti 10 USD.
Vendar samostojen zagon programa darilnih kartic ne bo rešil strategije pridobivanja uporabnikov blagovne znamke. Po uvedbi programa darilnih kartic je ključno slediti in analizirati podatke o kanalih in prodajalcih, ki prinašajo največ novih uporabnikov prek te metode plačila. Ti podatki pomagajo blagovnim znamkam razumeti, kateri trženjski napori so najučinkovitejši pri pridobivanju novih uporabnikov ter oblikovati prihodnje trženjske in poslovne strategije. Z analizo uspešnosti različnih kanalov in prodajalcev blagovne znamke lahko sprejemajo informirane odločitve o razporejanju virov in usmeritvi svojih prizadevanj.
Čeprav analiza teh podatkov zahteva namenski čas in trud, vam lahko pri tem pomaga SmartGifty. SmartGifty je spletna rešitev za upravljanje darilnih kartic, zasnovana za večtrgovinske nakupovalne centre ali podjetja z več lokacijami, kot so trgovine, kavarne in restavracije. Ponuja strankam prilagodljivost pri podarjanju in porabi darilnih kartic ter blagovnim znamkam učinkovito, pregledno, varno in enostavno izvedljivo orodje za trženje in obračunavanje nakupov. Uporablja se lahko tudi za programe zvestobe in vračila gotovine, kar ustvarja dodano vrednost za vse udeležene strani, vključno s podarjatelji daril, prejemniki, nakupovalnimi centri, prodajalci in podjetji.
Če vaša blagovna znamka želi raziskati nove poti za pridobivanje uporabnikov, bi lahko program darilnih kartic bil idealna rešitev. Ne glede na to, ali vaša blagovna znamka trenutno nima možnosti plačila s darilnimi karticami ali si želi okrepiti svojo prisotnost v tem segmentu, vam lahko SmartGifty pomaga. Ponujamo različne rešitve, ki pomagajo blagovnim znamkam pridobiti nove uporabnike v svoj ekosistem prek programov darilnih kartic. Stopite v stik z nami, da izveste več o tem, kako lahko prispevamo k uspehu vaše blagovne znamke.