Avtomatizacija trženja Marketing Automation

Vrste e-mail marketinga

Danes imajo podjetja po vsem svetu na voljo raznovrstne možnosti za promocijo svojih izdelkov in/ali storitev. Med njimi izstopajo Google oglasi, prisotnost na družbenih omrežjih in druge plačljive marketinške kampanje. Kljub priljubljenosti vseh teh metod, pa e-poštni marketing ostaja eno izmed najosnovnejših, najučinkovitejših ter cenovno najbolj dostopnih orodij za trženje, ki ga najuspešnejše svetovne blagovne znamke uporabljajo kot dopolnitev Google oglaševanju in oglaševanju na družbenih omrežjih, kot so Facebook in Instagram.

Digitalni marketing na splošno velja za temeljno sestavino digitalnega trženja, saj omogoča praktično vsem podjetjem, da neposredno dosežejo svoje obstoječe ali potencialne stranke. Glavni cilj je spodbujati in povečevati prodajo, pri čemer se pogosto osredotočajo na obveščanje o novostih in ponujanje posebnih, pogosto omejenih ponudb.

Spodaj je nekaj idej kakšen stil e-mail marketinga lahko uporabljate:

E-mail marketing za vsakogar

Obstajajo t.i. univerzalni, splošni napotki, ki so pri ustvarjanju e-novic lahko v navdih dobesedno vsakomur. To so na primer vabila, čestitke, zahvale, usmerjanje na določene strani itd. Vsi vsebujejo neko dodano vrednost kot so popusti, posebni artikli ali vsebina.

E-mail marketing v vlogi novic

E-poštni marketing je v vsaki panogi vedno znova izjemno priljubljen in učinkovit način komuniciranja z strankami glede novosti, posebnih ponudb in poslovnih strategij. To omogoča strankam, da se počutijo ekskluzivne in hkrati lažje navežejo povezavo s podjetjem.

Slednji vsebujejo ekskluzivne ponudbe, nove izdelke, ozadje o ustvarjanju izdelka, novosti in nove zaposlitve, dogodke, aktualne objave in mnogo več.

E-mail marketing, ki odraža kulturo podjetja

E-poštni marketing vzpostavlja (ali ohranja) odnos s strankami podjetja na čim bolj neposreden način in hkrati nevsiljivo prikazuje vašo kulturo. Zato je pomembno, da vsebino napolnite z vrednotami, karakterjem, zanimivostmi in vsem, kar bo strankam omogočilo, da spoznajo pristni obraz vašega podjetja.

To so lahko sporočila, ki vsebujejo vašo vizijo in misijo, sezname knjig, glasbe ali destinacij, predstavljanje zaposlenih, omemba družbeno koristnih del, ki jih opravljate…

E-mail marketing, ki je usmerjen v stranke

E-novice predstavljajo eno izmed najzanesljivejših, preverjenih in učinkovitih metod za ustvarjanje skupnosti. Čeprav je to še posebej pomembno, je ključno, da redno komunicirate s svojimi stalnimi, občasnimi in potencialnimi strankami ter jim vedno znova dajete občutek, da so za vas pomembni.

Tu govorimo predvsem o e-mailih, ki vsebujejo ankete in mnenja strank, fotografije strank, vprašanja za stranke, čestitke in zahvale.

E-mail marketing za B2B (poslovne kupce)

Vsebina, ki je namenjena poslovnim kupcem, je specifična in se razlikuje od tiste, ki je usmerjena k končnim strankam. Osredotoča se na izjemno ozko tematiko, obravnava težave povezane s to tematiko in je namenjena manjšemu številu prejemnikov.

E-mail marketing, ki je usmerjen v zaposlene

Ne pozabite, da so vaši zaposleni temelj vašega podjetja. Pri oblikovanju sporočil zanje dajte posebno pozornost, saj je komunikacija z njimi odlična priložnost za obveščanje o novostih, dosežkih in izzivih, ki jih lahko premagate le skupaj.

E-mail marketing za spletno trgovino

Vsebinsko privlačne novice, ki so prilagojene strankam, učinkovito usmerijo pozornost na spletno stran ali spletno trgovino, kjer lahko opravijo nakup. To predstavlja najučinkovitejše sredstvo za povečanje in pospešitev prodaje.

Obiskanost lahko vzbudite s popusti ali ekskluzivnimi izdelki.

E-mail marketing za izdelke, ki izboljšujejo kakovost življenja

Ne glede na to, ali vaše podjetje ponuja izdelke v izobraževalnem sektorju, kot so jezikovni tečaji, učenje igranja glasbenih instrumentov ali petje, ali pa razvija programske rešitve za izboljšanje življenja s prihrankom časa pri opravljanju nalog, ali pa trguje z raznolikimi izdelki, kot so sončna očala, oblačila ali karkoli drugega, je ključno, da skozi e-poštno vsebino poudarite težavo, s katero se lahko večina strank poistoveti, in ponudite rešitev za to težavo.