Avtomatizacija trženja

3 načini, kako avtomatizacija trženja zmanjšuje čas in stroške

Programska oprema za avtomatizacijo trženja poenostavlja ročne naloge, kar predstavlja njeno bistvo. Vendar zajema več kot le nadomeščanje ročnih trženjskih nalog z rešitvami, ki jih omogoča programska oprema.

Z odpravo ročnih nalog se prihrani čas, uporaba programske opreme, ki lahko obvladuje delovno obremenitev več oseb hkrati, pa omogoča varčevanje z viri in stroški.

Brez odlašanja si oglejmo 3 področja, kjer avtomatizacija trženja optimizira čas in zmanjšuje stroške vašega podjetja.

1. Uporabniška pot strank

Predstavljajte si napor ročnega pošiljanja e-pošte vsakemu naročniku, ki je nagnjen k napakam in pritisku upravljanja vsakega prejemnika posebej.

Z uporabo avtomatizacije trženja lahko brez težav usmerjate svoje občinstvo od potencialnih strank do strank in nazadnje do zvestih privržencev. To znatno zmanjša vaše delovno breme in omogoča ciljno usmerjeno komunikacijo z vsako osebo ob najbolj primernih trenutkih.

Natančno določite vsebino, ki jo želite, da vaši naročniki prejmejo, ter izberite optimalni čas. Z razdelitvijo in obvladovanjem vsake faze poti stranke zagotovite svojim strankam nemoteno in zadovoljujočo izkušnjo.

Glede na vaše potrebe imate prilagodljivost pri vzpostavljanju različnih avtomatizacij. Najpogosteje uporabljene vključujejo prijavo na novice, negovanje potencialnih strank, uvajalne programe, promocijske in sezonske kampanje, ponovno vključevanje strank ter programov zvestobe.

Poleg tega lahko avtomatizacijo izkoristite za posodabljanje kontaktov in olajšanje izmenjave informacij med Loopify in vašimi sistemi v obe smeri.

2. Dinamična vsebina

Eden od dragocenih prednosti, ki jih ponuja avtomatizacija trženja, je možnost vključitve dinamične vsebine. Ta funkcija vam omogoča ustvarjanje in distribucijo prilagojenih sporočil vašemu celotnemu seznamu naročnikov istočasno.

Z uporabo dinamične vsebine lahko izkoristite podatke o strankah, kot so prejšnji nakupi, interakcije prek e-pošte in aktivnosti na spletni strani, ter dostavite prilagojena sporočila, pri čemer ni potrebe po uporabi generičnega sporočila za vse naročnike.

3. Čista in posodobljena baza podatkov

Ročno vzdrževanje čiste baze podatkov v CRM-u je naporno in skoraj nemogoče opravilo, ki predstavlja velike izzive.

Delo z netočnimi podatki ogroža vaše trženjske cilje. Kvaliteta komunikacije se poslabša, kar vodi v poslabšanje ugleda in potencialno izgubo zaupanja in zvestobe strank.

Imeti čist in posodobljen seznam stikov je ključno za dostavo ustrezne komunikacije vašemu občinstvu.

Rešitve za avtomatizacijo trženja omogočajo učinkovito shranjevanje vseh podatkov o strankah. Z usklajevanjem in avtomatizacijo prenosa podatkov iz vaših CRM-rešitev lahko zagotovite, da informacije ostanejo ažurne in točne.

Z avtomatiziranimi postopki uvoza in posodabljanja seznamov stikov lahko z zaupanjem računate na pravilne in posodobljene podatke o strankah. Poleg tega lahko varno shranite nove podatke, pridobljene iz obrazcev in anket, učinkovito sledite potencialnim strankam, upravljate soglasja in preference ter shranite katerikoli drug pomemben podatek, ki je ključen za vaše poslovanje.

Zaključek

V končni fazi vam avtomatizacija trženja omogoča izboljšanje učinkovitosti upravljanja nalog ter dodelitev več časa kritičnim odgovornostim, ki zahtevajo človeško posredovanje.

Namen avtomatizacije trženja ni nadomestiti tržnikov, temveč pomagati podjetjem zmanjšati dodeljevanje virov in optimizirati delovne procese na področju trženja.

S širokim naborom funkcij in orodij, ki so na voljo v rešitvah za avtomatizacijo trženja, imate na voljo številne možnosti za izboljšanje produktivnosti in dvig celotne izkušnje strank.

Ste zainteresirani za prihranek časa in virov? Dajte Smart Octopus Solutions priložnost, da pokaže svojo vrednost.