Program zvestobe

Vrste programov zvestobe

Verjamemo, da ste se v življenju včlanili v vsaj en program zvestobe. Toda ali ste vedeli, da obstajajo različne vrste programov zvestobe? Poiskali smo pet najpogostejših.

Točkovni program

Stranke lahko zaslužijo točke, ki jih lahko unovčijo za znižanja, brezplačne izdelke ali storitve prek shem točk zvestobe.

To je eden najpogostejših programov zvestobe in pogosto uporablja sistem luknjanja ali štemplanja kartic.

Starbucks je na primer naredil vse, da bi naredil svoj program bolj privlačen in drugačen od konkurence, tako da ga je digitaliziral in dodal več edinstvenih nagrad.

Večstopenjski programi

Večstopenjski programi so podobni točkovnim programom, saj uporabnikom omogočajo zbiranje točk z nakupi.

V primeru kozmetične znamke Glow Recipe, se status oziroma stopnja stranke kot ambasadorja znamke poveča, ko pridobi več točk.

Stranke so glede na svojo stopnjo upravičene do različnih ugodnosti, vključno z brezplačnimi darili, popusti, zgodnjim dostopom do novih izdelkov in edinstvenimi glasovalnimi pravicami za izdelke.

Stopnje v spodbujevalnih programih zagotavljajo, da kupci prejmejo dejansko vrednost, ne glede na to, ali kupujejo enkrat letno, enkrat mesečno ali enkrat na dan.

Programi, ki temeljijo na vrednostih

Če veste, da imajo vaši potrošniki močno mnenja in ideje o družbeni odgovornosti podjetij, je lahko program, ki temelji na vrednostih, najboljša možnost tako za vas kot zanje.

Stranke lahko prek teh programov prejmejo nedenarne nagrade, kot so dobrodelne donacije, kar vam omogoča, da z njimi sodelujete na globlji ravni in z njimi razvijete močan etični odnos.

TOMS, priljubljen proizvajalec obutve, je to izkoristil s svojo kampanjo ‘Improving Lives’, ki se zavezuje, da bo nerazvitim regijam za vsak kupljen izdelek zagotovil par čevljev.

Programi zvestobe preko večih kanalov

Če je cilj programov zvestobe, da bodo uspešni v današnjem zapletenem maloprodajnem svetu, kjer imajo potrošniki dostop do poljubnega števila “stičnih točk” z vašo blagovno znamko – od dveh do desetih –, komunikacija ne sme več temeljiti samo preko enega medija.

Kupci bodo veliko bolj nagnjeni k temu, da se pridružijo vašemu programu in se vračajo k nakupu pri vas, če lahko zbirajo točke, nagrade in bonuse, ne glede na to, ali kupujejo pri vas na spletu ali v trgovini. Zagotavljanje članom novih načinov za zbiranje in uporabo nagradnih točk zvestobe bo pomagalo vašemu programu zvestobe, da bo izstopal od ostalih, hkrati pa spodbudil rast in zadrževanje strank.

Plačljivi programi

Plačljivi programi zvestobe od uporabnikov zahtevajo mesečno ali letno plačilo za dostop do posebnih storitev, popustov ali edinstvenih priložnosti.

Zaradi teh programov se vaše stranke počutijo posebne, a da bi bili učinkoviti, morajo biti ugodnosti vredne stroškov članstva.

Kako izvajamo program zvestobe pri Smart Octopus Solutions?

CLIP je strategija, ki vključuje celovit nabor rešitev, storitev, raziskav, svetovanja, mentorstva, delavnic, znanja, tehnik in orodij za visoko strokovno razumevanje potreb vaših strank. Namen CLIP-a je izboljšati vaš odnos s strankami na vseh stopnjah interakcije in doseči vse cilje, povezane s programom zvestobe. Celovita rešitev CLIP pomaga usmerjati razvoj vaših izdelkov in storitev in je proces, ki ga zagotavljamo skupaj z različnimi partnerji z različnih področij.