Sistem za upravljanje darilnih kartic SmartGifty

Darilna kartica Supernova

Supernova je največja veriga nakupovalnih centrov v Sloveniji. V letih 2019/2020 močno povečala število lokacij in je zdaj multi-nacionalna nakupovalna veriga, prisotna v Avstriji, Sloveniji, na Hrvaškem in v Romuniji. Je eden največjih igralcev v Evropi, ki združuje nakupovalna in maloprodajna središča. V začetku leta 2020 je Supernova postala tudi lastnica nakupovalnih centrov Qlandia in oranžno barvo blagovne znamke Qlandia zamenjala s svojo rdečo barvo.

Eden od sodobnih načinov kupovanja in obdarovanja je darilna kartica. Ta način je Supernova že uporabljala. V preteklosti so imeli kartični sistem z darilnimi karticami (kontaktni čip), ki je bil drag, zahteven za upravljati in ne dovolj prijazen za uporabnika. Enaka težava je bila tudi pri spletni trgovini za pravne in fizične osebe, ki je bila počasna in težka za upravljanje. Sistem je prinesel tudi veliko administracijskih težav in papirologije za centre in posamezne trgovine v centru. Obenem pa je bilo darilno kartico mogoče dobiti samo v fizični obliki, kar je pomenilo, da v primeru, ko je kupec pozabil darilno kartico doma, ni mogel izkoristiti.

Leta 2016 smo Supernovi ponudili rešitev SmartGifty, ki jo uporablja še danes. Ob prevzemu nakupovalnih centrov Qlandia (2019/2020) je naročnik želel združiti darilno kartico Qlandia in darilno kartico Supernova in ponuditi obiskovalcem najboljše od vsakega produkta. Svojim obiskovalcem so želeli ponuditi nadgradnjo glede možnosti unovčitve in kakovosti produkta. Supernova uporablja SmartGifty v več kot 25 nakupovalnih središčih v Sloveniji in na Hrvaškem, pri čemer se nove lokacije še dodajajo.

Združitev dveh kartičnih sistemov darilnih kartic (Qlandia in Supernova) in objava nove, uporabniško prijazne produktne spletne trgovine za pravne in fizične osebe. Z pametnim združevanjem smo zasnovali prilagojeno rešitev za upravljanje darilnih kartic za naročnika v večih državah. S celovitim, 24/7 pregledom v realnem času smo naročniku omogočili pregled produkta v večih nakupovalnih središčih in trgih ter mu tako omogočili lažje načrtovanje marketinških aktivnosti in optimizacijo administracije (papirologije). Produkt (darilna kartica Supernova) se v določenih značilnostih razlikuje v Sloveniji in na Hrvaškem (zaradi valute, predpisov in potreb trga), vendar se upravlja v eni spletni platformi, naročniku pa omogoča več dostopov z različnimi pravicami in pregledi. Kupci oziroma obdarovalci, pa so dobili produkt, ki ga lahko podarijo kot odlično darilo.

Author

Samo

Leave a comment

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja