Digital disruptor

Digital Disruptor #6

Ali je zvestoba sploh še možna?
 
Seveda govorim o programih zvestobe, da ne bo nesporazuma. Odgovor ni enoznačen. Zvestoba produktu ali storitvi, kot smo jo poznali nekoč, danes ni več mogoča. Razlogi za to so vse večja konkurenca, vse bolj raznolika ponudba, inovativni pristopi, ljudje pa postajamo vedno bolj preračunljivi, zahtevni in apatični. Svoje so dodale tudi različne popustniške platforme. Če vse omenjeno upoštevamo, nam ne preostane drugega, kot da se osredotočimo na ustvarjanje lastnega programa zvestobe. Morda se sliši zapleteno, vendar ni. Kot nekdo, ki že več kot 15 let dela na področju programov zvestobe in upravljanja s podatki, lahko z gotovostjo povem, da je prilagajanje ključ do uspeha.

Kaj vas čaka v novičniku Digital Disruptor #6?

  • Ali je zvestoba sploh še možna? Izzivi digitalizacije v določenih poslovnih procesih.
  • Majhne pozornosti imajo velik učinek- Pogovor z  Lucijo Koželj, ki v Hiši dobrih vin Koželj skrbi za digitalizacijo poslovanja. 
  • 10 korakov za uspešnejše mreženje na dogodkih Pogovor z Jako Gornikom (Confiva).
  • Kaj nas preobrazba Novaka Đokovića lahko nauči o življenjski vrednosti stranke (CLV)?
  • Kako najti svoj mir – od narave do pisarne.
  • Uporabna programska orodja za vsak dan.

Pridružite se Digitalni Disruptor skupnosti in spremenite svoj pogled na posel in tehnologijo.

Naročite se na naš novičnik na spodnjem gumbu.