Digital Disruptor #6
Is loyalty still possible?
Seveda govorim o programih zvestobe, da ne bo nesporazuma. Odgovor ni enoznačen. Zvestoba produktu ali storitvi, kot smo jo poznali nekoč, danes ni več mogoča. Razlogi za to so vse večja konkurenca, vse bolj raznolika ponudba, inovativni pristopi, ljudje pa postajamo vedno bolj preračunljivi, zahtevni in apatični. Svoje so dodale tudi različne popustniške platforme. Če vse omenjeno upoštevamo, nam ne preostane drugega, kot da se osredotočimo na ustvarjanje lastnega programa zvestobe. Morda se sliši zapleteno, vendar ni. Kot nekdo, ki že več kot 15 let dela na področju programov zvestobe in upravljanja s podatki, lahko z gotovostjo povem, da je prilagajanje ključ do uspeha.
What awaits you in the Digital Disruptor #6?
- Ali je zvestoba sploh še možna? – Izzivi digitalizacije v določenih poslovnih procesih.
- Small gestures have a big impact – A conversation with Lucija Koželj, who is responsible for digitalizing operations at Hiša dobrih vin Koželj..
- 10 korakov za uspešnejše mreženje na dogodkih – Pogovor z Jako Gornikom (Confiva).
- What does Novak Djokovic’s transformation teach us about CLV?
- Kako najti svoj mir – od narave do pisarne.
- Useful software tools for everyday use.
Join the Digital Disruptor community and change your perspective on business and technology.
Subscribe to our newsletter by clicking the button below.