Digital Disruptor #11
Joj, samo da je konec!
To je stavek, ki sem ga v zadnjih 15 letih pogosto slišal od organizatorjev dogodkov. Razumem, pritisk v zadnjih dneh pred dogodkom in med njim je ogromen. In tudi razumem prvo reakcijo- če bi ostalo le pri prvi reakcij. Toda težava ni le v prvotni reakciji olajšanja. Težava je v tem, da ta reakcija traja predolgo kar vodi v zamujene priložnosti v prihodnjih mesecih.
Svet se vrti vedno hitreje. Količina podatkov, ki jih vsakodnevno prejmemo, je neverjetna, zaradi česar pozabljamo stvari že nekaj dni po tem, ko so se zgodile. To velja tudi za dogodke. Če follow-upa ne naredimo hitro, dokler so vtisi še sveži, lahko zamudimo izjemno priložnost za nadaljnjo komunikacijo, prodajo ali utrditev odnosa z udeleženci.

Kaj vas čaka v Digital Disruptorju #11?
- Joj, samo da je konec!; Izzivi digitalizacije v določenih poslovnih procesih.
- Na trgu je dovolj sredstev za razvoj digitalizacije – Intervju z Igorjem Koširjem, svetovalcem za sektor malih in srednjih podjetij.
- Veseli me, da ste to prav vi!
- Kako ostati zdrav v svetu neskončnih klikov?
- Uporabna programska orodja za vsakodnevno uporabo.
Pridružite se skupnosti Digital Disruptor in spremenite svoj pogled na poslovanje in tehnologijo.
Naročite se na naše novice s klikom na spodnji gumb.