V vedno spreminjajočem se svetu dogodkov je ključ do uspeha v sposobnosti ustvarjanja pomembnih povezav. Ne glede na to, ali ste na sejmih, konferencah ali drugih srečanjih, je ključ v učinkovitem pridobivanju dragocenih kontaktov. Zamislite si brezhiben postopek, kjer lahko udeleženci hitro in enostavno pridobijo ključne kontaktne informacije na dosegu roke. Dobrodošli v prihodnost pridobivanja […]
Podarjanje je umetnost, ki presega fizično izmenjavo predmetov. Gre za ustvarjanje trenutkov veselja in povezovanja, in izbira popolnega darila je naloga, ki vključuje več kot le estetiko. V tej objavi na blogu se poglabljamo v fascinantni svet psihologije za darila, razsvetljujemo, zakaj so darilne kartice idealna izbira za res premišljeno darilo. 1. Svoboda izbire Eden […]
Ena rešitev, ki obljublja izboljšanje rezultatov, enostavno prilagajanje obsega in poenostavitev operacij, je avtomatizacija trženja. Vendar pa je le tako učinkovita kot tehnike, ki jo podpirajo, ravno tako kot kateri koli drug instrument. Vendar za izboljšanje strategij potrebujete boljše podatke, in tu se mnogi tržniki zataknejo. Po raziskavi stanja avtomatizacije trženja, ki so jo izvedli […]
Dvig vrednosti: Vzpon programov zvestobe z osredotočenjem na vrednost V trenutnem okolju stranke bolj kot kdaj koli iščejo izboljšano vrednost v svojih programih zvestobe. Blagovne znamke, ki strukturirajo svojih programov nagrajevanja, se lahko znajdejo prezrte s strani zahtevnih kupcev. Ker se povprečni potrošnik udeležuje približno 16,7 programov zvestobe, se ključno vprašanje za leto 2024 premakne […]
V dinamičnem in konkurenčnem okolju sodobnega poslovanja je ohranjanje strank prav tako ključno kot pridobivanje novih. Tu nastopijo programi zvestobe, ki delujejo kot močno orodje za spodbujanje dolgoročnih odnosov med podjetji in njihovo strankarsko bazo. V tem blogu se bomo poglobili v svet programov zvestobe, raziskali njihov pomen, vpliv in številke, ki izpostavljajo njihovo učinkovitost. […]
V današnjem svetu se skrb potrošnikov za trajnost nenehno povečuje, in to upravičeno. Okoljski vpliv naših odločitev še nikoli ni bil tako očiten, in potrošniki aktivno iščejo podjetja, ki se ujemajo z njihovimi vrednotami. Kot lastnik podjetja imate priložnost pokazati svojim strankam, da se premikate v pravo smer, tako da v svojem programu darilnih kartic […]
Mreženje je eno ključnih razlogov, zakaj ljudje obiskujejo poslovne dogodke. Čeprav preprosto zbiranje okoli skupnega poslovnega tematskega dogodka oblikuje skupnost, ni zagotovila, da se bodo udeleženci srečali s pravimi ljudmi. Naključna srečanja so čarobna, toda kaj, če bi obstajal način za znatno povečanje možnosti uspešnega poslovnega mreženja? Phil Mershon verjame, da je vsaj del odgovora […]
Darilne kartice so postale priljubljena izbira za darila, ki ponujajo tako tistim, ki jih podarjajo, kot tistim, ki jih prejmejo, prilagodljivost in priročnost. Vendar niso vse darilne kartice enake, zato je ključno izbrati takšno, ki se ujema s preferencami prejemnika. V tem vodiču bomo raziskali glavne prednostne naloge uporabnikov darilnih kartic, da vam pomagamo narediti […]
Industrija dogodkov je vedno spreminjajoča se panoga, ki se nenehno prilagaja spreminjajočim se potrebam in željam udeležencev. S pojavom novih tehnologij, spreminjajočih se pričakovanj potrošnikov in globalnih trendov je dogodkovna industrija v zadnjih letih doživela pomemben razvoj. V tem blogu bomo raziskali nekatere nove trende, ki spodbujajo rast dogodkovne industrije v Evropi in širše. 1. […]
Danes imajo podjetja po vsem svetu na voljo raznovrstne možnosti za promocijo svojih izdelkov in/ali storitev. Med njimi izstopajo Google oglasi, prisotnost na družbenih omrežjih in druge plačljive marketinške kampanje. Kljub priljubljenosti vseh teh metod, pa e-poštni marketing ostaja eno izmed najosnovnejših, najučinkovitejših ter cenovno najbolj dostopnih orodij za trženje, ki ga najuspešnejše svetovne blagovne znamke […]