Marketing Automation

5 Znamenj, da vaše podjetje nujno potrebuje marketinško avtomatizacijo

V današnjem hitrem digitalnem svetu podjetja nenehno žonglirajo z več marketinškimi nalogami. Od upravljanja potencialnih strank do izvajanja e-mail kampanj – delo se hitro nabere. Marketinška avtomatizacija je močna rešitev, ampak kako veste, ali je vaše podjetje pripravljeno nanjo? Tukaj je 5 jasnih znakov in nasvetov, kako se z njimi spopasti: 1. Potencialne stranke vam […]

Digital disruptor

Digital Disruptor 9

 Dragi “Sent from iPhone” Malo pred prazniki sem imel zanimivo uporabniško izkušnjo z eno od (številnih) spletnih trgovin. Po njihovih odgovorih je moje razpoloženje nihalo od začudenja, jeze, smeha, do občutka: “Saj to ne more biti res!” 🙂 Vemo, da smo pri spletnih nakupih pred prazniki v veliki meri odvisni od logistike, torej Pošte Slovenije […]

Digital disruptor

Digital Disruptor #8

Novoletne želje 2025 Dragi Božiček, Letos smo bili (večinoma) pridni! Seveda, lahko bi bili še boljši… ampak osredotočimo se na pozitivne stvari. Naslednje leto obljubljamo, da bomo še bolj pridni! Pomagali bomo še več podjetjem, da digitalizirajo svoje poslovanje, izboljšajo procese in navdušijo svoje kupce tako, da bodo rekli: “Vau, zagotovo se vračam!” (V Arniejevem […]

IDConference Organizacija dogodkov

Moč podatkovno usmerjenega trženja dogodkov: Izraba analitike za uspeh

V današnji digitalni dobi so podatki kralj. In ko gre za trženje dogodkov, je izkoriščanje moči analitike podatkov lahko ključ do odklepanja uspeha. Za nami so dnevi, ko smo se zanašali izključno na instinkte in ugibanje. Z ustreznimi orodji in tehnikami lahko organizatorji dogodkov izkoriščajo dragocene vpoglede, ki informirajo vsak vidik njihove tržne strategije. Analitika […]

Digital disruptor

Digital Disruptor #7

Preobrazba nakupovalnih središč v destinacijska središča Ta članek pišem na letališču, vračam se iz mednarodne konference o nakupovalnih središčih https://www.scmmconference.com/. Povabljen sem bil kot gost panela na tematiko »Using technology in today’s and tomorrow’s  shoping malls«. Še vedno sem poln pozitivnih vtisov. Spoznal sem neverjetne ljudi, strokovnjake na svojem področju iz celega sveta. Priznam, da na marsikatero področje realno sploh nisem pomislil, zato sem z zanimanjem poslušal vsako predavanje. Kot celotna […]

Sistem za upravljanje darilnih kartic SmartGifty

Trg digitalnih darilnih kartic – Pomembni dejavniki rasti

Trg digitalnih darilnih kartic doživlja izjemno rast zaradi številnih dejavnikov. Ko se potrošniki in podjetja vse bolj nagibajo k digitalnim rešitvam, se trg širi in oblikuje. Poglejmo si ključne dejavnike, ki poganjajo rast trga digitalnih darilnih kartic. Trendi brezstičnih plačil Prehod na brezstična plačila je glavni katalizator za trg digitalnih darilnih kartic. Ko potrošniki dajejo […]

Digital disruptor

Digital Disruptor #6

Ali je zvestoba sploh še možna? Seveda govorim o programih zvestobe, da ne bo nesporazuma. Odgovor ni enoznačen. Zvestoba produktu ali storitvi, kot smo jo poznali nekoč, danes ni več mogoča. Razlogi za to so vse večja konkurenca, vse bolj raznolika ponudba, inovativni pristopi, ljudje pa postajamo vedno bolj preračunljivi, zahtevni in apatični. Svoje so dodale tudi […]

CLIP Program zvestobe

Kaj si stranke želijo od programov zvestobe?

Programi zvestobe so danes stalnica pri nakupovanju, še posebej v ZDA in Veliki Britaniji. Veliko ljudi je članov različnih programov zvestobe—nekateri jih redno uporabljajo, drugi pa so tam nekje v ozadju. Ampak kaj ljudi dejansko prepriča, da se prijavijo v te programe in jih aktivno uporabljajo? Raziskave kažejo, da pet ključnih dejavnikov vpliva na to, […]