Dogodki so nekaj, kjer prvi vtis šteje. Registracija vzpostavi razpoloženje in ton dogodka kot nekakšno “otvoritveno dejanje”. Čeprav je personalizacija že zakoreninjena v številnih vidikih katerega koli dogodka, ni vedno enostavno ali jasno vključiti elementa personalizacije v vaš postopek registracije. Toda vsi si zaslužijo toplo dobrodošlico, ki jo lahko zagotovi samo personalizacija, ne glede na […]
Stranke večjo moč kot kdaj koli prej. So veliko bolj izobraženi o ponudbi obenem pa imajo na voljo večjo izbiro. Prav tako so veliko manj prizanesljivi. Razvijanje odnosa s stranko je večji izziv kot kdaj koli prej. Celo manjša napaka z vaše strani lahko povzroči, da kupci preidejo na produkte ali storitve tekmeca. Glede na raziskave, […]
Vsaka organizacija, ki vlaga v digitalni marketing, mora razviti učinkovito strategijo dosega preko elektronske pošte. Doseganje posameznikov prek e-pošte je bistvena sestavina katerega koli trženjskega načrta, ne glede na to, ali gre za ustvarjanje ali negovanje potencialnih strank, trženje vplivnežev in ustvarjanje povezav ali kateri koli drug namen. Pa vendar so časi, ko se zdi […]
Iščete strategije za ohranjanje večih strank v letu 2023? Medtem ko smo v zadnjih dveh letih izvedli pomembne spremembe v tem, kako podjetja in stranke sodelujejo, to leto ponuja priložnost, da izpopolnite te nove metode, nadaljujete z uvajanjem novih trendov in izboljšate vaša prizadevanja za ohranjanje strank. Spodaj opisane strategije vključujejo nekatere, ki uporabljajo najsodobnejšo […]
Sposobnost prilagajanja spreminjajočih se tehnologij in preferenc potrošnikov je bila skrivnost uspeha programov zvestobe v maloprodajnem sektorju. Tukaj je povzetek sprememb, ki so bile narejene v maloprodajnih programih zvestobe skozi čas. Zvestoba v preteklosti Najzgodnejši programi zvestobe segajo v pozno 18. stoletje, ko so trgovine začele izdajati bakrene žetone, ki jih je bilo mogoče unovčiti […]
Vsak dan ljudje prejmejo številna e-poštna sporočila, med katerimi je tudi mnog reklam ali vsiljene pošte. Torej, kako lahko ustvarite e-poštno sporočilo, ki bo izstopalo in ga bodo vaši naročniki ali stranke odpirale, ter komunicirale z vašo blagovno znamko? Personalizacija e-pošte je odgovor – izboljša konverzije za 10 % in število klikov za 14 %. […]
Kako upravljati z vsemi udeleženci in njihovimi podatki na največji marketinški konferenci v Sloveniji? Nam je to uspelo s pametno tehnologijo. Preberite si več o tem kako je naša rešitev IDConference odpravila vse težave z upravljanjem udeležencev na Slovenski marketinški konferenci 2021.
Gen Z je prva generacija, ki je odraščala v digitalno povezanem okolju. Z razlogom jih imenujemo “digitalni domorodci”. Ni čudno, da ima toliko ljudi mobilne telefone (95 odstotkov) in jih uporabljajo že od otroštva: 97 odstotkov jih uporablja eno od sedmih najbolj priljubljenih platform družbenih omrežij. In pri tej generaciji kraljuje video vsebina. Oni so […]
Povezovanje “offline” sveta in spleta je včerajšnja novica, vendar je zagotavljanje dobre nakupovalne izkušnje vedno v središču pozornosti. To je še posebej pomembno pri uvajanju novega izdelka. Povezovanje “offline” in spletnih marketinških dejavnosti je več kot krepitev prisotnosti blagovne znamke. Gre za izkoriščanje obstoječega kapitala in sredstev blagovne znamke za močnejši vpliv. Ne samo, ampak […]
Odkar so podjetja odkrila trženje kot sredstvo za promocijo svojih izdelkov in storitev potencialnim strankam, obstaja huda konkurenca. Posledično se je trženje na neki točki povezalo s tehnologijo, kar je povzročilo sodoben marketing, kot ga poznamo. Potrošniki so že začeli uporabljati to tehnologijo, kar je omogočilo dramatično izboljšanje trženja. Radio, televizijo in internet so uporabljale […]
- 1
- 2