Predstavljajte si tole: Praznični čas je tu, vi pa ste na misiji, da najdete idealno darilo za svojega najboljšega prijatelja. Veste, da obožuje modo, a z neštetimi možnostmi na voljo, kaj izbrati? Rešitev? Darilna kartica, ki je pogosto podcenjena, vendar izjemno vsestranska. Sedaj si predstavljajte to darilno kartico ne le kot kos plastike, temveč kot […]
V današnjem hitrem digitalnem okolju je ostajanje korak pred konkurenco bistveno za podjetja, ki si prizadevajo pritegniti pozornost svoje ciljne publike. Vstopite v avtomatizacijo trženja – tehnologijo, ki je revolucionirala način, kako se podjetja lotevajo trženja. V tem blogu se bomo poglobili v vzpon avtomatizacije trženja, raziskovali njen razvoj, koristi in vpliv, ki ga ima […]
V morju metrik in analitike nekaj izstopa kot svetilnik vpogleda in donosnosti: Vrednost celotnega življenjskega cikla stranke (CLV). Več kot le številka, CLV predstavlja skupno vrednost, ki jo stranka prispeva k vašemu poslu vse od začetka odnosa. Gre za močno orodje, ki podjetjem omogoča merjenje, razumevanje in optimizacijo dolgoročne donosnosti njihove baze strank. V tem […]
V vedno spreminjajočem se svetu dogodkov je ključ do uspeha v sposobnosti ustvarjanja pomembnih povezav. Ne glede na to, ali ste na sejmih, konferencah ali drugih srečanjih, je ključ v učinkovitem pridobivanju dragocenih kontaktov. Zamislite si brezhiben postopek, kjer lahko udeleženci hitro in enostavno pridobijo ključne kontaktne informacije na dosegu roke. Dobrodošli v prihodnost pridobivanja […]
Podarjanje je umetnost, ki presega fizično izmenjavo predmetov. Gre za ustvarjanje trenutkov veselja in povezovanja, in izbira popolnega darila je naloga, ki vključuje več kot le estetiko. V tej objavi na blogu se poglabljamo v fascinantni svet psihologije za darila, razsvetljujemo, zakaj so darilne kartice idealna izbira za res premišljeno darilo. 1. Svoboda izbire Eden […]
Ena rešitev, ki obljublja izboljšanje rezultatov, enostavno prilagajanje obsega in poenostavitev operacij, je avtomatizacija trženja. Vendar pa je le tako učinkovita kot tehnike, ki jo podpirajo, ravno tako kot kateri koli drug instrument. Vendar za izboljšanje strategij potrebujete boljše podatke, in tu se mnogi tržniki zataknejo. Po raziskavi stanja avtomatizacije trženja, ki so jo izvedli […]
Dvig vrednosti: Vzpon programov zvestobe z osredotočenjem na vrednost V trenutnem okolju stranke bolj kot kdaj koli iščejo izboljšano vrednost v svojih programih zvestobe. Blagovne znamke, ki strukturirajo svojih programov nagrajevanja, se lahko znajdejo prezrte s strani zahtevnih kupcev. Ker se povprečni potrošnik udeležuje približno 16,7 programov zvestobe, se ključno vprašanje za leto 2024 premakne […]
V dinamičnem in konkurenčnem okolju sodobnega poslovanja je ohranjanje strank prav tako ključno kot pridobivanje novih. Tu nastopijo programi zvestobe, ki delujejo kot močno orodje za spodbujanje dolgoročnih odnosov med podjetji in njihovo strankarsko bazo. V tem blogu se bomo poglobili v svet programov zvestobe, raziskali njihov pomen, vpliv in številke, ki izpostavljajo njihovo učinkovitost. […]
V današnjem svetu se skrb potrošnikov za trajnost nenehno povečuje, in to upravičeno. Okoljski vpliv naših odločitev še nikoli ni bil tako očiten, in potrošniki aktivno iščejo podjetja, ki se ujemajo z njihovimi vrednotami. Kot lastnik podjetja imate priložnost pokazati svojim strankam, da se premikate v pravo smer, tako da v svojem programu darilnih kartic […]
Mreženje je eno ključnih razlogov, zakaj ljudje obiskujejo poslovne dogodke. Čeprav preprosto zbiranje okoli skupnega poslovnega tematskega dogodka oblikuje skupnost, ni zagotovila, da se bodo udeleženci srečali s pravimi ljudmi. Naključna srečanja so čarobna, toda kaj, če bi obstajal način za znatno povečanje možnosti uspešnega poslovnega mreženja? Phil Mershon verjame, da je vsaj del odgovora […]