Avtomatizacija trženja IDConference Organizacija dogodkov

Ovire, težave in rešitve za osebno prijavo na dogodek

Dogodki so nekaj, kjer prvi vtis šteje. Registracija vzpostavi razpoloženje in ton dogodka kot nekakšno “otvoritveno dejanje”. Čeprav je personalizacija že zakoreninjena v številnih vidikih katerega koli dogodka, ni vedno enostavno ali jasno vključiti elementa personalizacije v vaš postopek registracije. Toda vsi si zaslužijo toplo dobrodošlico, ki jo lahko zagotovi samo personalizacija, ne glede na […]

Program zvestobe

Predstavitev programa zvestobe

Stranke večjo moč kot kdaj koli prej. So veliko bolj izobraženi o ponudbi obenem pa imajo na voljo večjo izbiro. Prav tako so veliko manj prizanesljivi. Razvijanje odnosa s stranko je večji izziv kot kdaj koli prej. Celo manjša napaka z vaše strani lahko povzroči, da kupci preidejo na produkte ali storitve tekmeca. Glede na raziskave, […]

Avtomatizacija trženja

Kako razviti uspešno e-mail strategijo

Vsaka organizacija, ki vlaga v digitalni marketing, mora razviti učinkovito strategijo dosega preko elektronske pošte. Doseganje posameznikov prek e-pošte je bistvena sestavina katerega koli trženjskega načrta, ne glede na to, ali gre za ustvarjanje ali negovanje potencialnih strank, trženje vplivnežev in ustvarjanje povezav ali kateri koli drug namen. Pa vendar so časi, ko se zdi […]

Avtomatizacija trženja Program zvestobe

3 načini, kako obdržati več strank v letu 2023

Iščete strategije za ohranjanje večih strank v letu 2023? Medtem ko smo v zadnjih dveh letih izvedli pomembne spremembe v tem, kako podjetja in stranke sodelujejo, to leto ponuja priložnost, da izpopolnite te nove metode, nadaljujete z uvajanjem novih trendov in izboljšate vaša prizadevanja za ohranjanje strank.  Spodaj opisane strategije vključujejo nekatere, ki uporabljajo najsodobnejšo […]

Program zvestobe

Razvoj programov zvestobe

Sposobnost prilagajanja spreminjajočih se tehnologij in preferenc potrošnikov je bila skrivnost uspeha programov zvestobe v maloprodajnem sektorju. Tukaj je povzetek sprememb, ki so bile narejene v maloprodajnih programih zvestobe skozi čas. Zvestoba v preteklosti Najzgodnejši programi zvestobe segajo v pozno 18. stoletje, ko so trgovine začele izdajati bakrene žetone, ki jih je bilo mogoče unovčiti […]

Avtomatizacija trženja

Gen Z: Prihodnost marketinga

Gen Z je prva generacija, ki je odraščala v digitalno povezanem okolju. Z razlogom jih imenujemo “digitalni domorodci”. Ni čudno, da ima toliko ljudi mobilne telefone (95 odstotkov) in jih uporabljajo že od otroštva: 97 odstotkov jih uporablja eno od sedmih najbolj priljubljenih platform družbenih omrežij. In pri tej generaciji kraljuje video vsebina. Oni so […]

Sistem za upravljanje darilnih kartic SmartGifty

Povezovanje “online” in “offline” svetov

Povezovanje “offline” sveta in spleta je včerajšnja novica, vendar je zagotavljanje dobre nakupovalne izkušnje vedno v središču pozornosti. To je še posebej pomembno pri uvajanju novega izdelka. Povezovanje “offline” in spletnih marketinških dejavnosti je več kot krepitev prisotnosti blagovne znamke. Gre za izkoriščanje obstoječega kapitala in sredstev blagovne znamke za močnejši vpliv. Ne samo, ampak […]

Avtomatizacija trženja

Začetek avtomatizacije trženja

Odkar so podjetja odkrila trženje kot sredstvo za promocijo svojih izdelkov in storitev potencialnim strankam, obstaja huda konkurenca. Posledično se je trženje na neki točki povezalo s tehnologijo, kar je povzročilo sodoben marketing, kot ga poznamo. Potrošniki so že začeli uporabljati to tehnologijo, kar je omogočilo dramatično izboljšanje trženja. Radio, televizijo in internet so uporabljale […]

  • 1
  • 2