Programska oprema za avtomatizacijo trženja poenostavlja ročne naloge, kar predstavlja njeno bistvo. Vendar zajema več kot le nadomeščanje ročnih trženjskih nalog z rešitvami, ki jih omogoča programska oprema. Z odpravo ročnih nalog se prihrani čas, uporaba programske opreme, ki lahko obvladuje delovno obremenitev več oseb hkrati, pa omogoča varčevanje z viri in stroški. Brez odlašanja […]
V svetu dogodkov nihče ne mara spreminjati svoje tehnologije na dogodkih. Ko smo navajeni na določen način dela, se lahko zdi strašljivo poskusiti nekaj novega – celo če trenutni način dela zares ne deluje za nas. Kaj preprečuje strokovnjakom v industriji dogodkov, da bi prešli na nekaj boljšega? Tukaj je nekaj razlogov: Potrebni čas za […]
Stranke so povsod bombardirane z oglasi in trženjem, kar jih pogosto pripelje do ignoriranja tradicionalnih marketinških pristopov. Zato morajo podjetja poiskati alternativne načine, kako učinkovito doseči svoje stranke. Študija podjetja Hubspot je pokazala, da 81% ljudi bolj zaupa priporočilom prijateljev ali družine kot pa priporočilom podjetij. Čeprav nekateri stranke iz lastne zadovoljstva že priporočajo izdelek, […]
V zadnjem letu opažamo povečan interes po gradnji programov zvestobe. Takoj se mi postavi vzporednica med Recesijo 2008, ki je pri nas zares udarila šele kakšni dve leti kasneje in vztrajala do nekje 2012- 2013 , če se ne motimo, in “Ukrajinsko krizo”. Pred prvo recesijo se podjetja niso kaj dosti obremenjevala s tem, kdo so […]
V konkurenčnem digitalnem trgu je pridobivanje in ohranjanje novih strank ključnega pomena za rast podjetij, še posebej v polnih prostorih, kot so ponudba pretakanja zabave in dostava hrane. Pridobivanje novih strank pomaga uravnotežiti naravno izgubo strank čez čas. Da bi ostala konkurenčna in uspešna v prihodnosti, morajo podjetja neprestano iskati nove stranke in najti inovativne […]
Ali si prizadevate ustvariti izjemen program zvestobe, ki bo pritegnil vaše stranke in povečal vaš prihodek? Ne iščite več! Predstavljamo revolucionarno rešitev: orodje za avtomatizacijo trženja. V današnjem hitrem digitalnem svetu je personalizirano in usmerjeno trženje postalo ključ do uspeha. Tu nastopi avtomatizacija trženja, ki spreminja način, kako podjetja vzpostavljajo stik s svojimi zvestimi strankami. […]
Tržni strategi pravijo, da dosegajo več ljudi kot kdaj koli prej zaradi nove tehnologije, kot je umetna inteligenca, ki jim daje več ustvarjalne svobode na njihovih platformah. Vendar pa je nekaj za bolj tradicionalne pristope, v tem primeru e-poštno trženje. Mnogi strokovnjaki v industriji dogodkov še vedno verjamejo, da je ta pristop najuspešnejši in se […]
UporabaUporaba darilnih kartic v zameno za denar se zdi preprosta ideja. Po drugi strani pa so se darilne kartice razvile v posebno obliko denarja s svojimi prednostmi in težnjami. Tu so trije načini, kako darilne kartice prekašajo gotovino, in pojasnjujejo, zakaj se nanje lahko gleda kot na ločeno obliko plačila. Darilne kartice spodbujajo pretirano zapravljanje […]
Dogodki so nekaj, kjer prvi vtis šteje. Registracija vzpostavi razpoloženje in ton dogodka kot nekakšno “otvoritveno dejanje”. Čeprav je personalizacija že zakoreninjena v številnih vidikih katerega koli dogodka, ni vedno enostavno ali jasno vključiti elementa personalizacije v vaš postopek registracije. Toda vsi si zaslužijo toplo dobrodošlico, ki jo lahko zagotovi samo personalizacija, ne glede na […]
Stranke večjo moč kot kdaj koli prej. So veliko bolj izobraženi o ponudbi obenem pa imajo na voljo večjo izbiro. Prav tako so veliko manj prizanesljivi. Razvijanje odnosa s stranko je večji izziv kot kdaj koli prej. Celo manjša napaka z vaše strani lahko povzroči, da kupci preidejo na produkte ali storitve tekmeca. Glede na raziskave, […]