Izziv

Podjetje Valior je ob svoji 10. obletnici želelo za svoje stranke organizirati poseben dogodek v Cankarjevem domu.

Njihove želje so bile jasne in specifične: vsem strankam so želeli poslati personalizirana e-poštna sporočila, pri čemer bi nekatere stranke vikali, druge pa tikali, odvisno od odnosa, ki ga imajo z njimi. S preprostim klikom na “Pridem” ali “Ne pridem” bi stranke lahko potrdile ali zavrnile udeležbo na dogodku. Ta proces se ponavlja, dokler se ne odzovejo vsi povabljeni.

Vsem, ki so potrdili svojo prisotnost, so želeli poslati personalizirane vstopnice za dogodek. Poleg tega so želeli vsem udeležencem, ki so prišli na dogodek, poslati SMS sporočilo z dobrodošlico.

Rešitev

Z našo rešitvijo EventIDmat smo uspeli uvoziti celotno bazo strank, dodali smo domeno podjetja in v njihovem imenu avtomatizirali celoten proces.

Ko so obiskovalci prispeli na dogodek, smo s pomočjo rešitve EventIDtrack skenirali njihove vstopnice, bodisi na telefonu ali v fizični obliki, ter podatke shranili nazaj v bazo.

Po uspešno izvedenem dogodku smo vsem, ki so se dogodka udeležili, poslali zahvalna e-poštna sporočila.

Zaključek

Naša rešitev je podjetju Valior omogočila brezhibno organizacijo in izvedbo dogodka, s čimer smo prispevali k njihovemu uspehu in zadovoljstvu strank.

Želite izvedeti več o upravljanju z udeleženci dogodkov in RFID UHF tehnologiji?

Kliknite na spodnji gumb in si preberite več o naši rešitvi IDConference. Pomagamo vam lahko pri usvarjanju pristajalnih strani dogodka, online registraciji in plačilu, sledenju udeležencev na dogodku in “check-inu”, podrobni analizi in poročanju, ter mnogo več.