Konferenca RISK je vodilni dogodek v regiji za strokovnjake kibernetske tehnologije, informacijske tehnologije in varnost podatkov, ki želijo ostati v koraku z razvojem. Konferenca je bila prvič realizirana leta 2006 s strani podjetja Real Security ponuja platformo za raziskovanje najnovejših trendov, tehnologije in najboljših praks pri upravljanju kibernetske tehnologije, informacijske tehnologije in varnosti podatkov ter ponuja udeležencem priložnost, da pridobijo vpogled v trende, se povežejo z enakimi in se naučijo novih strategij za reševanje nenehno spreminjajoče se industrije.

Izzivi in inovativne rešitve za izvedbo konference

Prvi izziv, ki se je pojavil prvo leto, je bila digitalizacija procesa od prihoda udeležencev, predvsem pa beleženje udeležbe na posameznih predavanjih. Ponudil se jim je digitaliziran proces izdaje vstopnic, spremljanja prisotnosti udeležencev, personalizacijo daril udeležencem in t.i. lead retrieval-a, kar pomeni digitalno izmenjavo kontaktov med udeleženci- potencialnimi interesenti za sodelovanje.

Naslednje leto je bila želja po celotni digitalizaciji procesa od prijave dalje ter sprotno obveščanje o dogodku, kot seveda tudi zaključna zahvala na koncu dogodka.

Da bi se spoprijeli s temi izzivi, smo se odločili, da stranki ponudimo rešitev EventIDmat, ki smo jo integrirali v WordPress spletno stran konference in omogoča avtomatiziran proces registracije in izdajo plačljivih e-vstopnic. EventIDmat prav tako skrbi za vso komunikacijo z udeleženci pred, med in po dogodku. Dodatno je strankam omogočil pošiljanje povratnih informacij predavateljem o obisku določenih predavanj. 

Rešitev je tudi zajemala napredno sledenje udeležencem, ki je potekalo v petih vzporednih dvoranah. V največji dvorani smo zaradi števila udeležencev (500+) namestili brezstične RFID stolpe za nemoten prehod v dvorano in s tem brezstično zabeležili slušatelje. Na dogodku je bilo tudi kar nekaj sponzorjev, ki so predstavljali svoje rešitve. V te namene smo implementirali sistem za digitalno beleženje kontaktov – “lead retrieval”, kar je bistveno izboljšalo interakcijo med razstavljavci in potencialnimi strankami.

Personalizirana darila smo rešili na način, da je hostesa poskenirana akreditacijo udeleženca in dobila povratno informacijo o vrsti darila, torej katero darilo pripada posameznemu udeležencu.

Ta celostna rešitev digitalizacije procesa dogodka (managiranje udeležencev) je dvignila dogodek na višji nivo kakovosti – (uporabniška izkušnja udeleženca – customer experiance). Organizatorju je omogočila globji vpogled v obisk posameznih predavanj, kar jim lahko pomaga tudi v prihodnje tako z vidika predavateljev kot tudi izbiro tematike.

Ne nazadnje pa smo zagotovili večjo varnost (vsak trenutek se ve, koliko udeležencev je v posameznem prostoru) kot tudi preprečili možnost zlorab, hkrati znatno poenostavili in optimizirali celoten proces izvedbe RISK konference.

Želite izvedeti več o upravljanju z udeleženci dogodkov in RFID UHF tehnologiji?

Kliknite na spodnji gumb in si preberite več o naši rešitvi IDConference. Pomagamo vam lahko pri usvarjanju pristajalnih strani dogodka, spletni registraciji in plačilu, sledenju udeležencev na dogodku in “check-inu”, podrobni analizi in poročanju, ter mnogo več.