Pameten naročnik

Qlandia je nakupovalna veriga 7 nakupovalnih centrov po Sloveniji z dolgo zgodovino (prvi nakupovalni center je bil odprt leta 2006) in več kot 300 najemniki, ki ponujajo vse od mode, kozmetike, tehnologije, gastronomije in še veliko več.

Pameten razlog

Qlandia je svojim obiskovalcem od leta 2014 ponujala papirnate darilne bone in iskala nadgradnjo produkta v skladu s sodobnimi možnostmi nakupovanja in obdarovanja. Qlandia je želela svojim obiskovalcem ponuditi produkt z dodano vrednostjo, kot sta priročnost in personalizacija, hkrati pa optimizirati upravljanje darilnih bonov.

Pametna rešitev

Skupaj z naročnikom smo razvili prilagojeno spletno rešitev za upravljanje darilne kartice Qlandia. S spletno platformo je lahko Qlandia optimizirala ročno, administrativno delo v zvezi s prodajo, zalogami in unovčevanjem darilnih bonov, hkrati pa je svojim obiskovalcem ponudila več svobode pri obdarovanju (spletno mesto nakupa, personalizacija kartice, preverjanje stanja na spletu 24/7 itd.). Vzpostavila se je nova spletna trgovina za prodajo darilnih kartic Qlandia pravnim in fizičnim osebam, ki je vodila k povečanju ozaveščenosti o blagovnih znamki in izdelku. Darilna kartica Qlandia je imela neomejeno veljavnost, bila na voljo v več različnih tematskih izvedbah, z vrednostjo dobroimetja do 300 €.

Pameten rezultat

SmartGifty je pomagal Qlandii, da je svojim strankam ponudila sodoben, izjemno dobro sprejet produkt in obenem optimizirala sistem upravljanja s produktom z pregledom v realnem času, 24/7.