Lastnosti in paketi
Lastnosti in paketi
Specializirali smo se za povezovanje naših rešitev za darilne kartice, programov zvestobe in upravljanja z udeleženci dogodkov s preprostim in uporabniku prijaznim orodjem, da vam omogočimo upravljanje vaših stikov, segmentacijo kontaktov in personalizacijo komunikacije. Zagotavljamo tudi avtomatizacijo različnih trženjskih dejavnosti, kot je priljubljeno e-poštno trženje.
Enostavno upravljanje stikov
Upravljajte in vzdržujte svoje stike, zagotovite skladnost z GDPR in upravljanje piškotkov brez ročnega razvrščanja pri prijavi/odjavi.
Oznake za definiranje interesa
Ustvarite odzivno spletno mesto z enostavnim in uporabniško prijaznim urejevalnikom. Izkušnje z oblikovanjem niso potrebne!
Segmenti
in skupine
Oblikujte segment ali skupine kontaktov, ki so odprli zadnje poslano e-pošto, so iz izbrane države ali imajo določeno oznako.
Točkovanje glede na aktivnosti
Sledite potencialnim strankam skozi celoten življenjski cikel s sistemom točk, ki temelji na vaših potrebah.v
Avtomatizirane kampanje
Prilagodite se obiskovalcu glede na njegove številne odločitve, aktivnosti in vedenja.
Pristajalne strani in dinamični obrazci
Uporabite vnaprej pripravljene predloge ali gradnik za dinamično spletno vsebino, spletne obrazce in obvestila.
Vtičniki in API-ji za še več
Integrirajte in povežite naše orodje s programsko opremo, ki jo že uporabljate. Za razvoj vtičnikov in API-jev poskrbimo mi.
Sledenje, evidentiranje in poročanje
Spremljajte uspešnost svoje oglaševalske kampanje v realnem času, 24/7 in pripravljajte poročila, ki prikazujejo uspešnost vaše trženjske strategije.
Vsi paketi vključujejo
- Nastavitev in konfiguracijo
- Začetno svetovanje
- Gostovanje
- Vzdrževanje in varnostno kopiranje
- Vsebinsko in tehnično podporo
Trije paketi za vsako podjetje
Pametno
Samostojno
Prilagojeno
Devet korakov do uspeha z Mautic-om!
Uporabite obrazce in gumbe za poziv k dejanju,
da vaše obiskovalce pretvorite iz anonimnih v prepoznane potencialne stranke.
Analizirajte vedenje obiskovalcev vaše spletne strani,
njihova dejanja, obiskane strani in prenesene dokumente.
Zberite podatke o svojih obiskovalcih, potencialnih in obstoječih strankah,
da definirate svojo ciljno skupino.
Implementirajte pravila za segmentiranje vaših stikov
samodejno in prilagodite komunikacijo.
Dodajte ali odstranite točke
in redno posodabljajte svoje najbolj vredne kontakte.
Ustvarite avtomatizirane kampanje
za premikanje stikov naprej v njihovem ciklu odločanja. Uporabite e-pošto, SMS sporočila, spletna obvestila in drugo.
Nadgradite svoje e-poštno trženje
s pravimi informacijami ob pravem času.
Evidentirajte in analizirajte
vse odločitve, izboljšajte svoja sporočila in povečajte prodajo.
Pripravite poročila o aktivnostih
in pokažite uspšenost vaše tržne strategije.