// VI STE VPRAŠALI, MI PA ODGOVORILI

Najpogosteje zastavljena vprašanja

Kaj počnemo?

Smart Octopus Solutions je podjetje, ki ponuja široko paleto rešitev in storitev.

Specializirani smo za rešitve za upravljanje z darilnimi karticami in udeleženci dogodkov, avtomatizacijo trženja, razvoj prilagojenih programov zvestobe in rešitev po meri z ali brez uporabe RFID tehnologije.

 

Katera rešitev je primerna zame?

Za upravljanje darilnih kartic lahko uporabite Smartgifty. SmartGifty je tudi popolna reštev, če ste podjetje na več lokacijah in iščete program zvestobe in vračila denarja za vaše stranke.

Za upravljanje z udeleženci dogodkov vam priporočamo naš IDConference. Ima 3 komponente za online in offline upravljanje udeležencev, ki se lahko uporabljajo v kombinaciji ali samostojno. Vse jih je mogoče povezati tudi s platformami, ki jih že uporabljate.

Kar zadeva avtomatizacijo trženja, z Mautic-om prilagajamo, svetujemo in podpiramo.

Ponudimo vam lahko tudi prilagojene rešitve za programe zvestobe in tehnologije RFID. 

Zakaj delati z nami?

Ker verjamemo v transparentnost in poštenost. Naši naročniki so naši partnerji in zavezani smo k njihovemu razvoju in rasti.

Kakovostne rešitve | naše rešitve ustrezajo standardom kakovosti in jih je mogoče prilagoditi vašim potrebam.

Pripravljene rešitve za identifikacijo | nudimo celovit nabor ID rešitev za vaše poslovne potrebe.

Enostavne in uporabniško prijazne rešitve | naši vmesniki so enostavni za uporabo in so zasnovani tako, da vsem uporabnikom nudijo odlično izkušnjo.

Odlična podpora | na celotni poti, od nastavitve do akcije v živo, vam bomo nudili popolno podporo.

Ali lahko te rešitve uporabim skupaj ali ločeno?

Naše rešitve delujejo ločeno, vendar našim partnerjem svetujemo, da uporabljajo SmartGifty / IDConference z avtomatizacijo trženja, da ustvarijo še boljšo izkušnjo za svoje stranke, obiskovalce in udeležence.

Kaj je SmartGifty?

SmartGifty je popolnoma digitalizirana rešitev za upravljanje z darilnimi karticami za nakupovalna središča in podjetja na večih lokacijah, ki ustvarja dodano vrednost za vse vpletene: obdarovalce in prejemnike, nakupovalne centre in trgovce na drobno, trgovine, kavarne in restavracije.

Kaj je IDConference?

IDConference je rešitev za upravljanje z udeleženci dogodkov, ki omogoča postavitev pristajalne strani, spremljanje in analiziranje gibanja udeležencev na dogodku v realnem času, pošiljanje prilagojenih avtomatiziranih sporočila in veliko več.

Kaj je avtomatizacija trženja?

Avtomatizacija trženja je avtomatizacija ponavljajočih se trženjskih procesov, ki poskrbi za boljši odnos z vašimi potencialnimi in obstoječimi strankami.

Popolna je za prihranek časa, zmanjšanje stroškov, zmanjšanje človeških napak in še veliko več.

Kaj je razvoj prilagojenih rešitev po meri?

Med našimi izkušnjami na področju identifikacijskih tehnologij, interne razvojne ekipe in trženjskega znanja vam lahko ponudimo tehnično in vsebinsko podporo, medtem ko razvijamo prilagojeno rešitev samo za vas.

Za eno od naših strank v turizmu smo razvili celovit program zvestobe po meri in smo specializirani za rešitve, povezane s tehnologijo RFID. Nekateri naši projekti so projekt Tool Cart, Heat mapping in Sledenje udeležencem.

// pametna podpora

Naša ekipa za podporo je odzivna in hitra!

Kontaktirate nas lahko na telefonsko številko +386 30 719 888 ali po elektronski pošti info@sos-sw.si